BMW E30 325 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Haha! Nok lys nå joachim, din er neste;) Gleder meg jeg også Halfdan, bør bli bra, med stor A:D (det er ikke felger det er snakk om folkens, gled dere!)
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 tror du ja kan alltids bytte litt pærer osv, men da til hvitt, ikke lilla/blått/grønt osv hmm.. høres ut som jeg må inspisere gitt
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Da har bruksisen fått alt nytt i understellet også. Jeg har også motatt noe snadder til den sorte, som skal jobbes litt på etterhvert Påmeldt e30meet, og bestilt hytter til GStreffet på bud. Gleder meg til sommer:D Har muligens en zender front til e30 tilsalgs, om noen er intr i det ? Her har jeg begynt å fjerne gammel lakk, bedre bilder kan skaffes
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 er en kvikkfyr du sørlie bare en liten tulle update, enn så lenge
Torek Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Alle de store hyttene var visst allerede utleid til GS-treffet. Crapcrapcrapcrapcrap Den zender-fronten hadde jeg beholdt
HalvorK Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Alle de store hyttene var visst allerede utleid til GS-treffet. CrapcrapcrapcrapcrapDen zender-fronten hadde jeg beholdt Jeg har STOOOOR hytte på GS-treffet, sånn typ på toppen. Ja Tore, du kan få lov til å si FU nå
Tzunami Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Hmm.. montro hva jeg skal gjøre på gs-treffet! Sent from my toaster using Tapatalk 2
HalvorK Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Hmm.. montro hva jeg skal gjøre på gs-treffet! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Få med deg likesinnede, reis dit og ha det moro. Helt klart en høydare for BMW entusiaster ila sommeren
Tzunami Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Må nok ta turen med resten av østland-gjengen men så tidlig folk er ute med å reservere hytte? Sent from my toaster using Tapatalk 2
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 I know tore, vi ender vel opp på samme hytte, eller nabohytta. Anders har fått i 2 stk 6 mannshytter;) men det vet du vel. Anngående fronten, så skal du få ei forklaring en dag. Konge Halvor, angra på at jeg ikke ringte med engang:p Joachim, ville fått i hytte asap;)
HalvorK Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 I know tore, vi ender vel opp på samme hytte, eller nabohytta. Anders har fått i 2 stk 6 mannshytter;) men det vet du vel.Anngående fronten, så skal du få ei forklaring en dag. Konge Halvor, angra på at jeg ikke ringte med engang:p Joachim, ville fått i hytte asap;) Kan sikkert pilse litt på hytta vår da veittu =)
Torek Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Jeg har STOOOOR hytte på GS-treffet, sånn typ på toppen. Ja Tore, du kan få lov til å si FU nå FU! Jaja..heldige dere da:) I know tore, vi ender vel opp på samme hytte, eller nabohytta. Anders har fått i 2 stk 6 mannshytter;) men det vet du vel.Anngående fronten, så skal du få ei forklaring en dag. Japps. De små hyttene er jo kurrante de også da. Mindre å rote til=mindre rydding/vasking Moro blir det uansett!! Brabra. Den bør være god
BMW E30 325 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 I dag satt jeg sammen et koplett lyktsett av noen lykter jeg hadde liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå