matsrh Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Forventer bilder til helgen ja. Gleder meg til å se nå
BMW E30 325 Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Blir det gjort noe her i uka da? Jeg sitter sjeldent i ro når jeg er hjemme fra jobb Gleder meg til bilder av komplett bil på hjul jeg! Forventer bilder til helgen ja. Gleder meg til å se nå Må ikke dere ha skyhøye forventninger. Det er fortsatt en gammal bil med hverken fersklakk, strøkene klaringer, eller speilblanke flater Siden det faktisk er en smule aktivitet i tråden, så kan vi jo tjuvstarte på godisen. Idag sto det ikke mye på planen. Første pri var å være sosial med resten av gjengen, samt å få montert M-tech 1 vingen som denne bilen har lengta lenge etter. Er jo ikke noe kjempe hokuspokus, men fremdeles litt mikk om en har ei bakluke uten hull. Jeg brukte BMWs egene lengder for å måle opp hullene, som vist her. Merk dere at mål C og D er forskjellige. Der kan en brenne seg. En anneting som er verdt å merke seg er at den lille "org" flippen, mtech 1 og mtech 2 har alle samme bolthull. Boltene som holder plastdelen til selve spoileren var, som dere ser, historie. Disse ble erstatet med nye. M5x10mm, 3 stk Slik så gummien ut til å begynne med, ikke strøkent, men helt akseptabelt. Plastdelen av vingen, lakkert i bilens farge. Gummien, etter litt pleie. Montert og klar for bilen Nye bolter til plastdelen Sånn ser da utgangspunktet ut, litt trist og kjedelig Målte og tapet opp med maskeringstape, sånn at jeg kunne skrive, og tegne ned mål Jeg hadde egentlig ikke noe godt måleutstyr, men det fikk gå som det gikk. Her ser vi første prøvetilpassing. Meget fornøyd med at vingen gikk rett nedpå bakluka med engang. Jeg borret først med 3mm borr, også 6,4. Valgte med vilje og borre med litt større enn akkurat 5mm for å ha noe å gå på. Vingen passet temmelig greit, men måtte litt til høyre og litt bak. Litt filing av hullene fikset biffen. Her ser vi ferdig resultat. Masse bilder, små gleder Selv er jeg storfornøyd, og syns det gjorde hekken mye mer spennende. Samtdig tenker jeg at denne oppgraderingen gjør seg godt med resten. Jeg prøvde også å heve eksosen litt mer, da jeg ikke er fornøyd med hvordan den ser ut. Ble mye større forandring i virkeligheten, enn hvordan jeg ser det på bilder. Uansett, her er før og etter justering. FØR ETTER Her på datan ser jeg at det er en veldig dårlig framstilling, men den ble faktisk hevet ganske mye. Spent på om den slår i blekket under kjøring. More to come !
fizn Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Du skuffer aldri du, gleder meg til å se resten av endringene til 'årets look'
Larsinnj Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Dette blir bra! Har du en plan for ei leppe bak eller? Synes nesten pre-fl hekken er litt stusselig uten noe plast under fangeren..
635csi Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Har alltid likt M-Tech 1 vinge på både gammel 3- 5- og 6-serie, så her blir det tommel opp
Pedi Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Har alltid likt M-Tech 1 vinge på både gammel 3- 5- og 6-serie, så her blir det tommel opp Som jeg skulle sagt det selv.. Godt valg!
tommyheimberg Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Det gjorde seg virkelig!!, blei knallfint! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
HalvorK Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Sweet. Vingen minner litt om den som satt på e30en fattern hadde i sin tid
hylle Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 alltid lurt på hvorfor du ikke har montert den før! mtech1 vingen er kanskje den råeste delen man kan få til E30, bra jeg har 4 stk på lager!
e30 tommis Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Stortrua på sesongens oppgraderinger Marius! Dette blir bra, gleder meg til og se bilen sleike bakken igjen;)
Vegardb17 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 mtech 1 vinge er prikken over 1'en på en preface E30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå