bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hei. Legg ut bilder fra Felleskjøringen fra Gardermoen, bilder fra GS, burning på havna, kolonna fra Atlanterhavsveien og andre stemningsbilder (fyllebilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 blir nok tur oppover jaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Det vet jeg , daaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Megselv og Kny skal til oslo å kjøre sammen med ToreK og 2 e30 til kan jo ordne felleskjøring sammen fra oslo hvis det blir godt planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Vi reiser en gjeng på 8-10stk fra Gjøvik hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ja, det jeg tenkte. Om man lager gruppe / event på facebook ? Enkel måte å kommunisere på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Lag en gruppe eller event og link her, så kan vi kanskje få til større felleskjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ok. I fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 https://www.facebook.com/events/2124690 ... ext=create Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Noen som har forslag til sovemuligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Noen som har forslag til sovemuligheter? kan anbefale bud camping. de har noen større, nyere hytter man kan leie, og noen mindre eldre. de nye der er veldig bra. de har vell en stykk leilighet og trur jeg. eller er det vell noen rorbuer borti sentrum der trur jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 ingen fra molde som har lyst på damebesøk da? hehehee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Regner med jeg skal oppover! JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLIG lyst hvertfall!! 99% sikkert at jeg skal! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg blir med fra Moelv/Mjøsbrua om det blir noe felleskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå