r_tranoe Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 kjempefin bil du har her likte den kjempegodt. i mine øyne så gjør du de rette tinga med oppgraderinger liker det at det ikke er får mye fjas på bilen. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Takk for det Nytt ratt ankommet, originalt ratt fra E46 M3 CSL med alcantara og M sømmer Bygges om så det passer singlestage bil. Om noen er interessert i et fint originalt singlestage M5 ratt, som står i bilen nå, ta kontakt http://i54.photobucket.com/albums/g87/Miikky/IMAG0157.jpg[/img Hvor mye skal du ha for M5 rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Tja, bud over 2500 hvertfall. Komplett med airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Flott E39! Selv er jeg ikke så glad i de felgene men... Ser vel ut til at det blir E39 på meg igjen etter E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Aller helst skulle det vært noe skrudd ja, som var litt bredere både foran og bak Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Denne er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Bare for å vise at denne lever enda. Nylig vært på tur Danmark rundt, gikk knirkefint fortsatt fra litt en felg som måtte avbalanseres litt, heldigvis var det noe ålreite karer i Vig som gjorde dette gratis på ettermiddagen Bilen blei heisa en god del for anledning ( fullpakka bil og ferjer er ingen god kombo med lav bil... ), så er skyhøy på bildene.. På vei til Køøøben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Flaut at jeg enda ikke har sett den første tråden om bilen din Skal si bilen din virkelig er en fryd for øyet! 2 tomler opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hvorfor solgte jeg rondellene mine.. Baaah Bilen din ser helt rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå