Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det hjalp faktisk utrolig mye, fordi om det bare var rens:-), de er jo i veldig god stand da:-), ikke så nedsitti heller tror jeg:-)

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Skrevet

Kom og en ting jeg har leita lenge etter å få tak i, i posten her om dagen, nemlig mørke sideblink:-))

Her sammenlignet med ett hvithevumugu.jpg

Og her er ett påmonter bil, skruen 8g lista skal byttes:-)y6u7apuh.jpg

Selv syns jeg det blei knall:-)

Har og fått mørke til framme:-D

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Henta siste pakka i dag å blei storfornlyd, mørke blinklysglass til framme:-)) fangeren skal lakkes og så kommer jo m tech1 :-).. 4uheguty.jpgy3una3y7.jpgyqy5e3y9.jpg

Noen som syns det var bra?:-) skal ha blinklys pærer fra biltema som er blanke:-)

Ett bilde fra i dag:-)

vu8e7aga.jpg

Er det egentlig noen som følger med nå?;-p oppdaterer for meg selv føler jeg:-p

Mvh:-)

Skrevet

Takk:-), koselig og høre:-), utrulig fornøyd ned innteriøret og blinklysa, elsker fargen på innteriøret selv hvertfall:-), sikkert mange som ikke liker fargen men:-p

Skrevet

Takktakk:-)

Ja mørke blink gjorde seg virkelig:-))..

Ja ser kul ut bakfra men må lavere når coiloversa kommer og så space ut:-)

Skrevet

Fet bil! Du klager tilstadighet over m20b25.. Har du planer om noe annet?

Greit nok at b25 ikke er det kjappeste i gaten, men et stort pluss er at motorene tåler myye juling..

Skrevet
Knallfin e30'n din har blitt, du går riktig retning nå :applause:

Jo takk føler det begynner å dra seg til her nå:-)

Fet bil! Du klager tilstadighet over m20b25.. Har du planer om noe annet?

Greit nok at b25 ikke er det kjappeste i gaten, men et stort pluss er at motorene tåler myye juling..

Takk:-D

M20'n tåler mye juling, og den har jo alt nytt, som fjærer lager osv, så i første omgang blir det bare kvasskam, dyser og chip..

så får vi se om det blir m21 veiv og b20 råder, altså 2,7:-) men på sikt er det anten b27 turbo eller en S mottor med eller uten turbo som kommer oppi her:-).

men for all del m20 er en utrulig artig mottor:-) tenkte å bestille kam til uka så får vi bare se:-)

Skrevet

Følge med vettu!

Eg er veldig svak for grå E30 så eg har likt denne fra første stund, ellers elska eg att du har m-tech flap`n og att du har valgt rikte lykter rundt heile bilen!

Final touch er felgane, eg digga dei!

Og når det gjelder M20? Dei er jo skuddsikre til man fyre ladetrykk på dei! Dessutan så går dei ganske godt når alt er nytt :)

Skrevet

Det blir som flere over her skriver; Følger med i stillhet! :P

Bakfra var den rimelig feit ja :D Jeg har et ca komplett M20 Kina turbokit liggende nytt! Du trenger bare en intercooler, eksos flens og intern wastegate hvis du ikke vil bygge om til ekstern. 4 lapper :)

Skrevet
Følge med vettu!

Eg er veldig svak for grå E30 så eg har likt denne fra første stund, ellers elska eg att du har m-tech flap`n og att du har valgt rikte lykter rundt heile bilen!

Final touch er felgane, eg digga dei!

Og når det gjelder M20? Dei er jo skuddsikre til man fyre ladetrykk på dei! Dessutan så går dei ganske godt når alt er nytt :)

Eg og syns fargen er nydelig, syns det var kjedelig i starten men nå syns eg den er kanon:-)

Felganne er eg og veldig fornøyd med:-), har jo resten av m tech plasten liggabde og må bare pussas og lakkas:-)

Ja m20'n går jau kje dårlig slettes ikkje mtp det er ein heilt org mottor eg har utsliten kam som mistar vell litt hk der.. men det går jo greit:-), hadde ein touring med m50b25 å følte kje det gjekk såå mye bedre det lille eg prøvde den!:-)

Det blir som flere over her skriver; Følger med i stillhet! :P

Bakfra var den rimelig feit ja :D Jeg har et ca komplett M20 Kina turbokit liggende nytt! Du trenger bare en intercooler, eksos flens og intern wastegate hvis du ikke vil bygge om til ekstern. 4 lapper :)

Takk:-D

Er det med dyser chip osv eller?, du ville kje sendt meg ein pm på det?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...