Terminatorbmw Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Skrevet Juli 20, 2015 fant problemet på sylinder nr1 da er oljeringene som er feil igjen.... enda et sett med oljeringer går ikke... ikke noe mer håp for 3l nå!! gitt den altfor mange sjanser og detta var siste gangen!
Terminatorbmw Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Skrevet Juli 24, 2015 Ser ut so den står feil veg hehe er toppmontert turbo grenrør så står riktig vei
Strat0s Skrevet Juli 26, 2015 Skrevet Juli 26, 2015 Lest gjennom hele prosjektet nå, satan så mye problem du har hatt følger videre
Terminatorbmw Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Skrevet Juli 26, 2015 Lest gjennom hele prosjektet nå, satan så mye problem du har hatt følger videre godt noen følger ja har hatt motgang hele tiden satse på mindre problemer neste år hvis jeg har råd te å fortsette
Terminatorbmw Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Skrevet Juli 26, 2015 stor nok radiator ser ut som jeg må gi meg for iår :/ da det blir dyrt og jeg har lite med penger :/ så får heller satse på kjøring neste år hvis jeg får råd til å bli ferdig med ls motoren
Terminatorbmw Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Skrevet Juli 27, 2015 syns jeg er litt flink au laga te ordentlig kjøling
Terminatorbmw Skrevet September 28, 2015 Forfatter Skrevet September 28, 2015 da er jeg klar for Gms Festivalen lover full satsing på årest Festival nå sparer vi ikke på noenting nå skal det brukes!! Skulebollen reagerte på dette 1
Terminatorbmw Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Fått fyra motor og all ting? er 2.5l som står i går ikke som den skal på tomgang men vi får nå prøve å satse i hælja fordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå