Kvasi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 er det åpent derfra og rett ned i bunnpanna, som vil si at overlader man motoren blir det like mye trykk i bunnpanna som i innsuget? Hva er egentlig misjonen til hele røret? Kan det fjernes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Det er ventilasjonen til veivhuset, slik at du skal få ut oljedamper og slikt og brenne dette.. Hvis du overlader motorn med standard veivhuvsvent så vil du kjøre trykk ned i bånnpanna ja. Ikke bra, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Det vil altså si at man ender opp med ladetrykk i hele motoren. Kan umulig være sunt, eller effektivt mtp å bygge opp trykk/effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Om du snakker om det røret som står mellom blokk og innsug, med en fjær neders så vil ikke denne forårsake undertrykk i bunnpanna. men slangen fra toppdeksel til spjeldhus må du ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Om du snakker om det røret som står mellom blokk og innsug, med en fjær neders så vil ikke denne forårsake undertrykk i bunnpanna.men slangen fra toppdeksel til spjeldhus må du ordne Den er selvsagt ordna, men skal av med innsuget straks og kom til å tenke på det røret der. Om det var sånn at det var åpent fra plenum og ned i bunnpanna hadde det vært en fin anledning å fjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Det røret kan du bare la stå. Går ikke via "luftekanelene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Det røret kan du bare la stå. Går ikke via "luftekanelene" Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå