Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det åpent derfra og rett ned i bunnpanna, som vil si at overlader man motoren blir det like mye trykk i bunnpanna som i innsuget?

Hva er egentlig misjonen til hele røret?

Kan det fjernes?

Skrevet

Det er ventilasjonen til veivhuset, slik at du skal få ut oljedamper og slikt og brenne dette..

Hvis du overlader motorn med standard veivhuvsvent så vil du kjøre trykk ned i bånnpanna ja. Ikke bra,

Skrevet

Det vil altså si at man ender opp med ladetrykk i hele motoren. Kan umulig være sunt, eller effektivt mtp å bygge opp trykk/effekt.

Skrevet

Om du snakker om det røret som står mellom blokk og innsug, med en fjær neders så vil ikke denne forårsake undertrykk i bunnpanna.

men slangen fra toppdeksel til spjeldhus må du ordne

Skrevet
Om du snakker om det røret som står mellom blokk og innsug, med en fjær neders så vil ikke denne forårsake undertrykk i bunnpanna.

men slangen fra toppdeksel til spjeldhus må du ordne

Den er selvsagt ordna, men skal av med innsuget straks og kom til å tenke på det røret der.

Om det var sånn at det var åpent fra plenum og ned i bunnpanna hadde det vært en fin anledning å fjerne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...