Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hei folkens :)

Angående felgene har jo disse utseende som BBS RS, men dette er jo dog ikke originale BBS felger... :^o Desverre er det utenfor min rekkevidde med tanke på pris! :roll: Men tror disse er av merket ESM om jeg ikke husker heeeelt feil... :?

Men er fornøyd med hvordan de kler bilen, hadde selvfølgelig vært mer "stas" med originalfelger, men er godt fornøyd med disse uansett! :mrgreen: Får ikke såå vondt i sjela om jeg skulle komme borti en kant å to er jo tross alt en bil som brukes daglig når jeg er hjemme, hehe ;)

Ellers kan jeg informere om at brefront panser + grillramme er levert på lakkering før jeg reiste på jobb, så da blir det montering når jeg kommer hjem! :D Blir stas! 8)

fort gjort å komma borti ein kant å to og, elle nåken meter me rekkverk :P hehe :D

blir meeeget oppegående me breifront da :D vil nok se greit grom ut då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da :) K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter :) Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da :) K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter :) Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix ;)

Uten merkbar slitasje ? Eg vil tru det blir ganske så merkbar slitasje viss du gjør dette.

Bedre å holde den orginal, er ikkje mangen ix er så er så fine igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Custom said:
Blir prikken over i'en med bredfront, mangler kun senk da :) K-sport coilovers fra E39 passer rett på, bare ved å bruke opp igjen de originale tårnlagrene bak. Han som har hatt det i E34-gruppa på facebook hadde det slik i 5 år til han solgte bilen, uten noe merkbar slitasje på drivknuter :) Hadde bare strukket mansjettene et hakk lenger inn på drivakslingene fremme. Får det ikke godkjent da, men er jo fort gjort å bytte dempere med fjærer på ix ;)

.

Endret av BMW525ix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...