Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HWelde said:
Så fin ut den iX'en din! Håper på å få start på min til snøen legger seg. Treffes vel kanskje sideveis en plass, Sveio er jo ikke så langt unna :-)

.

Endret av BMW525ix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte bunnpanne, var en mer omfattende jobb enn jeg trodde. Alle deler i forstillinga sitter jo fast i hverandre.. :D Lurer i å sveise den, skal få en sveiser til å se på det, forhåpentligvis i dag! Krysser fingrene!

Hvilken farge er det på bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kunne få av bunnpanna (hvertfall på rwd)ved å løsne motorfestene, jekke opp motoren og legge treklosser mellom motorfester (gummiputer) og forstilling for å få litt klaring. Men vet jo ikke helt hvordan det er på ix, om det er noen akslinger i vegen i tillegg. Koedno har nydelige priser på slitedeler :) Meget fornøyd med butikken og delene dems. De har også online chat så man kan spørre hvis man lurer på noe :)

Får bare mer og mer lyst på en ix med manuell. =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kunne få av bunnpanna (hvertfall på rwd)ved å løsne motorfestene, jekke opp motoren og legge treklosser mellom motorfester (gummiputer) og forstilling for å få litt klaring. Men vet jo ikke helt hvordan det er på ix, om det er noen akslinger i vegen i tillegg. Koedno har nydelige priser på slitedeler :) Meget fornøyd med butikken og delene dems. De har også online chat så man kan spørre hvis man lurer på noe :)

Får bare mer og mer lyst på en ix med manuell. =P~

En del mer arbeid enn som så desverre..

Blir nok ikke gjort på ei helg :D

Må ut med hele forstillinga, dvs. drivasklinger, fremre mellomaksling og diff, fordelingskasse ++

For å få det til må motor jekkes opp i friluft, av med støtteramma under.. Helt forkævlig liten plass å skru på der framme :D

Det går nok til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glad jeg har fjernet alt som heter nivåregulering på min ix :P Mangler bare å bytte til servopumpe som ikke er beregna på nivåregulering nå, så er det bare å fjerne alt av rør som har med det å gjøre. Bra du får fiksa litt annet med det samme da, får håpe det blir bra med bilder når du får gjort alt dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...