thbrekke Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nydelig! Syns det ble pent med de originale hjulene jeg. De er jo ikke pene, men bilen ser liksom så ordentlig ut Hva slags bakpotte/endestusser har du? Eller er det slik min også har sett ut en gang i tiden kanskje? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Kjekk bil med flott farge !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) taxibjørn said: Kjekk bil med flott farge !!! Takker for det Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Flott E34 dette. Ser nå at jeg har truffet deg noen ganger, og lagt merke til den. Venter i spenning på updates her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Pedi said: Flott E34 dette. Ser nå at jeg har truffet deg noen ganger, og lagt merke til den. Venter i spenning på updates her... Takker for det, har holdt den mest mulig original Ja, er i sentrum titt og ofte, bor i Førde. Bilen ble importert av en som bor/bodde i Sveio i 1999 trooor jeg, og har hatt totalt 3 eigere her i nærmiljøet før jeg kjøpte den av en nabo her, etter bilen hadde stått i garasje ubrukt i 2 år. Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, er du i sentrum er du ikke mange meter fra meg. Jeg bor rett ved Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Nesten samme været som her hjemme jo Ikke værst. Blir bra med bredfront Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Veldig pen bil du har der! Gleder meg til å se den med bredfronten på, tror det gjør seg! også er det selvfølgelig alltid morro å se en ix som blir tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Det er jammen bra at det finnes bileiere som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hvor lang tid brukte du på å bytte foringer og hvilken fremgangsmåte? Så det er pollenfilteret kanskje som gjør at det dugger i bilen min ja! Da er jeg spent på å se hvordan mitt ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå