thbrekke Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 (endret) Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hey! Så morro å lese alt du har gjort, har selv en IX. Men er ikke helt i orden, må få tak i noen deler så jeg får den startet opp å så dem går! Kan prøve å se om jeg får slengt ved et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Da jeg kjøpte den manglet den rattstamme og ratt og vinduet var knust pga det hadde vært innbrudd i bilen. Men nytt vindu er nå satt inn og ny rattstamme er satt inn og interiør i dører er fikset så det eneste som gjenstår nå, jeg håper det er det eneste problemet iallefall, å bytte fordelingskassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Kanskje jeg skulle gjort det Men er ikke mye å skrive om bilen siden jeg ikke får gjort noe mer med den føre jeg får tak i fordelingkassa, noe som viser seg å være veldig vanskelig :/ menmen, får bare håpe noe dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Har hørt med koed og de hadde ikke :/ Tror fordelingskassa må være fra en automatbil siden det er det jeg har selv, du eller noen andre her inne som veit noe om det? Å? Skal se om jeg finner den og høre om jeg får fordelingskassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Gjorde seg med nye bremser, nå må du bare bli mye flinkere til å vaske oppi hjulhusene når du vasker bilen! Hehe. Hvis du ikke snur deg for å se på bilen når du går ifra den- Da har du ikke kjøpt riktig bil True story! Det trenger ikke BMW525ix bekymre seg for med det gliset der ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 (endret) Jente525IX said: Har hørt med koed og de hadde ikke :/ Tror fordelingskassa må være fra en automatbil siden det er det jeg har selv, du eller noen andre her inne som veit noe om det? Å? Skal se om jeg finner den og høre om jeg får fordelingskassa Ja jeg mener det var en automatbil som ble hugget også Custom said: Gjorde seg med nye bremser, nå må du bare bli mye flinkere til å vaske oppi hjulhusene når du vasker bilen! Hehe. Jente525IX said: Hvis du ikke snur deg for å se på bilen når du går ifra den- Da har du ikke kjøpt riktig bil True story! Det trenger ikke BMW525ix bekymre seg for med det gliset der ihvertfall Takk Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 (endret) . Endret Oktober 1, 2016 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Ser ut som vi e34-fanatikere har dabbet av litt her på bimmers etter det ble gruppe på facebook. Jeg har jo også kommentert der, men må jo holde liv i denne og Ei gruppe blir jo aldri det samme som en egen tråd. Nydelig bil du har, tror den nyter godt å ha deg som eier Får vel bestille meg nye dempere til bakruta selv i løpet av måneder, og til bakluka og forsåvidt Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå