Peak Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hvem av dere er dette a? Takk for at forsikringen bare blir enda høyere for oss under 25! Men glad det fikk bra med både sjåfør og passasjerer, men ta det litt med ro når du veit du er urutt! http://mobil.ba.no/nyheter/article6022385.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 oohhh, stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hvem av dere er dette a?Takk for at forsikringen bare blir enda høyere for oss under 25! Men glad det fikk bra med både sjofør og passasjerer, men ta det litt med ro når du veit du er urutt! http://mobil.ba.no/nyheter/article6022385.ece Var en jævlig nyhet da, så som du sier blir det bare dyrere forsikring på oss som er under 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 "Hvem av dere er dette a?" Trenger da vel ikke og være noen her inne som gjorde det, jævlig synd at forsikringer blir enda høyere Da for jeg nøye meg med høy forsikring i 4 år til da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 "Hvem av dere er dette a?" Trenger da vel ikke og være noen her inne som gjorde det, jævlig synd at forsikringer blir enda høyere Da for jeg nøye meg med høy forsikring i 4 år til da... Må jo være noen her inne,er jo en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jeg synes det var godt gjort av sjåfør å holde den på veien i det hele tatt! 280 meter er nokså langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Typisk tullkuker som nettopp har fått lappen og tror de er Petter Solberg. Regner med de tre passasjerene har fyrt opp stemningen noe jævlig og oppmuntret sjåføren til å tråkke på det han kan. Bare flaks at det ikke endte opp med tre lik på bunnen av fjorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Flaks flaks å mere flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Sinnsykt sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Stygg å stygg, kanskje for byfolk? Bilen er jo ikke vrak engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Stygg å stygg, kanskje for byfolk? Bilen er jo ikke vrak engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Hehe, var rimelig full når jeg lagde denne igår, dagsfylla... Men nei, trenger selvfølgelig ikke være noen her inne, men 18år og BMW kræsj... Mest sansynlig. Men ja, "Kobar" det er godt gjort å ende opp på veien etter 280 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå