LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Etter forespørsel fra flere, arrangerer jeg en E39 cruising fra Bergen til Voss for å starte sommersessongen! Vi møtes på Arenum søndag 13 mai kl 10:30 og drar mot Voss kl 11. Vi avslutter cruisingen på YX med mat, kaffe og treff. Bindende påmelding (med X-antall kroner i avgift) hadde vært en fordel, da vi vil få en god oversikt over hvem som kommer. Men det blir bare styr, så det hadde vært veldig flott om dere som sier dere blir med, setter av dagen og virkelig kommer Selvfølgelig kan andre modeller av BMW også slenge seg med.. Joiner du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Burde du ikke skrive hvilken dag dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Kan være en fordel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Nyter at du la opp datoen uken jeg har fri! Lett med på dette! Bestillte akkurat sol type åpen takluke kjøring for de av oss som har det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 En slik cruising burde jo vært på nettopp E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 jeg er lett med på dette here:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Nyter at du la opp datoen uken jeg har fri! Lett med på dette! Bestillte akkurat sol type åpen takluke kjøring for de av oss som har det ! Jeg har ikke takluke, bare regnsensor i min E39, så da håper jeg på drittvær. Nei det er nok litt for langt vekke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Denne må det følges med på! Kansje det lurer seg inn ein lillebror e34 når dere er på voss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Bare å joine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Faen at jeg bor i eksil på østlandet da! Hadde jeg ikke det så hadde dere fått med dere 1 stk. Osing på slep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Husk å invitere venner og kjente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Er det godt vær er jeg sikkert med. Tviler på damen er interessert i å kjøre opp dit så kanskje jeg får en kompis eller noe til å kjøre den andre e39en EDIT: Hvorfor så tidlig da ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Om vi får ordnet barnevakt er både jeg og kjerringa med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Er det godt vær er jeg sikkert med. Tviler på damen er interessert i å kjøre opp dit så kanskje jeg får en kompis eller noe til å kjøre den andre e39en EDIT: Hvorfor så tidlig da ? hehe Drit i damen! Da bruker du bare mer bensin Tidlig kl 09:30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er det godt vær er jeg sikkert med. Tviler på damen er interessert i å kjøre opp dit så kanskje jeg får en kompis eller noe til å kjøre den andre e39en EDIT: Hvorfor så tidlig da ? hehe Drit i damen! Da bruker du bare mer bensin Tidlig kl 09:30? Neh, bruker mer enn nok bensin som det er. Men tenkte jeg kunne få noen til å kjøre 520en (jo fler jo bedre?). Og ja 9:30 er tidlig Ervik: Og hvis ikke er hun barnevakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå