m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Spørsmålet er jo, hvorfor lå denne tilsalgs iallefall ett år ?prisen husker jeg var god, men noe må det ha vært som skremte vekk potensielle kjøpere. Hvorfor er det et spørsmål? Har eieren spurt? Syns det er en sak mellom selger og kjøper. Ps! Gratulerer med flott bil Tusen takk! Godt å høre at noen klarer å glede seg på andres vegne:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Driver og ser litt etter nye felger, noen som har noe og anbefale ? Har sett litt på tsw nuburgring, og vertini concave. Er egentlig veldig usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Om du skal nytte litt av ferie/skatteppengene dine på wheels, syns jeg du kan kikke innom det amerikanske markedet. Der er det mye rått! Og det trenger du, skal felga dine stå i stil med fargen og bilen i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Sinnsyk fet Ola, guttedrøm som har gått i oppfyllelse Er så sykt missunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Om du skal nytte litt av ferie/skatteppengene dine på wheels, syns jeg du kan kikke innom det amerikanske markedet. Der er det mye rått! Og det trenger du, skal felga dine stå i stil med fargen og bilen i det hele tatt!! Muligheter for at du kan ha en link til en av disse sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Sinnsyk fet Ola, guttedrøm som har gått i oppfyllelse Er så sykt missunnelig Må ikke glemme at du fÅr Trondheims fineste e36 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Nice! Toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Nice! Toppfart? Toppfart har ikke jeg testa, men forrige eier hadde 280 i 5 gir og da er 6 giret igjen;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Fet! Hvor mye gamp putter noe slikt ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Nice! Toppfart? Toppfart har ikke jeg testa, men forrige eier hadde 280 i 5 gir og da er 6 giret igjen;p Off! Da kjører du Trondheim - Oslo på 1 time eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Gratulere med vakker bil, har sett den lenge på finn . den er en av de få M3 E46 som skiller seg ut på riktig måte. (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Gratulere med vakker bil, har sett den lenge på finn . den er en av de få M3 E46 som skiller seg ut på riktig måte. (min mening) Tusen takk for kjempe kommentar! er veldig fornøyd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Nice! Toppfart? Toppfart har ikke jeg testa, men forrige eier hadde 280 i 5 gir og da er 6 giret igjen;p Off! Da kjører du Trondheim - Oslo på 1 time eller noe? Hahahaha, bilen egner seg heller dårlig på norske veeier;oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 daaaaaaamn! sinnsykt rå bil du har fått deg! Gratulerer enormt!!! blir nok lenge før jeg kan sitte med noe slikt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Denne har eg sett på nette i noen år Rå bil hadde kanskje fjerna litt av dill i front og lagd den litt mere "clean" Men uten tvil en veldig råå E46! Som og fjerne de nederse splitterne? Den er rett og slett vanskelig og bruke med disse på, så kommer til og ta av disse usikker om eg ville endra på noe i det heile... tøff bil du har skiller seg definnetivt ud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå