m0lliz Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 va med å vente med stasjons vogna til det sjer et par ganger å du i tilleg har hund på lasset hehe, ja det er nok det som kommer til og skje. er nok mest gira på e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Trist å høre :/ får håpe bilen får en ny eier som er like flink til å ta vare på bilen, og at dui får deg noe godt å cruise rundt i alikevel! ikke sant, selges ikke til hvem som helst! Håper på e 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Da er bilen til salgs folkens, er 420 en fin pris eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 hvorfor selge ? jeg har hatt m3 med kiden siden han ble født nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Så en "replika" av denne i Motorbørsen i dag, var bare en 318. Trodde det var samme bilen, haha! Den lå til 160, tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 hvorfor selge ? jeg har hatt m3 med kiden siden han ble født nesten Det er fult mulig det ja, men må prioritere litt skikkelig bruksbil, men en ting er sikkert, det er ikke siste gangen jeg har m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 snufs Ola! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Så en "replika" av denne i Motorbørsen i dag, var bare en 318. Trodde det var samme bilen, haha! Den lå til 160, tror jeg det var Fins denne på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 snufs Ola! Veldig snufs :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Orginal panser og bakluke følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 skal du ta av kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 skal du ta av kompressoren? Har ingen planer om det nei:-) hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Så en "replika" av denne i Motorbørsen i dag, var bare en 318. Trodde det var samme bilen, haha! Den lå til 160, tror jeg det var Fins denne på nett? Har sett, fant den ikke! Men skal si fra hvis jeg ser den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Så en "replika" av denne i Motorbørsen i dag, var bare en 318. Trodde det var samme bilen, haha! Den lå til 160, tror jeg det var Fins denne på nett? Har sett, fant den ikke! Men skal si fra hvis jeg ser den igjen! Topp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 skal du ta av kompressoren? Har ingen planer om det nei:-) hvordan det? ok, kunne jo tenkes du ville selge den løst for en slant, og eventuelt leppa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå