Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjekket alle kontakter til følere for korrosjon, som jeg sa ?

min ville ikke starte etter den hadde stått vinterlagra ei stund pga litt korrosjon på ene polen til veivsensoren ( ved girakssa). kan være så lite at du ikke ser det engang

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

åja, da har i hvertfall jeg en liten finger på det. gjør det med alle kontakter nå da, så innspiserer du ledninga i samme slengen, eventuelt mål i mellom kontakt og stikket til hjernen. Ja, elektro rens og "move" de. ta de inn og ut et par ganger ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Bytta sensorer nå til noen "nye". Rengjort å spraya med elektrorens. Ingen forskjell. Verdiene var 926 og 929.

Bytta bensinpumperele. Ingen forskjell.

Sjekka ledningene til pumpa. Fine de. Hele veien.

Sjekka gnist. Borte fortsatt. Nappa ut slangen under bensinfilteret. Kommer ingenting ut. Ser bare at det er bensin i slangen.

Kan det være det at verdiene er for små på sensorene? Begynner å gå tom for ideer

Skrevet

Har hatt samme problemet lenge nå, berre på ein 1990 facelift. Fan så irriterende :P har prøvd det meste, men satser på det kommer noen bra svar her, for her kommer eg til å følge med ;)

Skrevet

veit ikke om det er likt som e30, men har en 93 modell e34 uten grunnmodul og hadde samme problemet. prøvde mye dritt i lang tid, men viste seg tilslutt at det var ett overspenningsvern like ved batteriet som var gåent. kunne ikke se det fysisk :S da den var gåen så kutta den spenninga til comfortenheten (sentrallås, radio osv osv) da sentrallåsen ikke funka så trigga den drive away protection som kutter coil og bensinpumpe. funker alt annet til deg? med meg funka som sagt ikke radio, vindusvisker, sentrallås med mer da den ikke starta.

Skrevet

Sierraen til en kompis starte heller ikje,den bare kjinna uten at den starta. Og han hadde sjekket det meste. Viste seg og være fordeleren som faktisk så helt fin ut som var feilen.

Skrevet

ja, jeg håper jo det for din del :) poenget mitt var bare at jeg har sett virkelig stygge fordelerlokk oppgjennom tiden, som en ikke skulle tro at fungerete, men som faktisk fungerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...