Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Om man ikke må lete veldi etter denna tappen så finner jeg ingenting. Må vel bytte svinghjul da
Kvasi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Om dere dreier så sakte at det ikke ser ut som grøt neddi der skal det være greit å få øye på den ja Blir det rykkete pga kompen, ta ut pluggene og prøv på nytt.
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Får man ikke på skralle på triggerhjulet? Burde gå greit da
Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Fikk på skralle der ja Gjorde det aleine i dag da ingen andre kunne hjelpe me blei tungt etterhvert! Tungt hver gang jeg måtte ta skralla tilbake å begynne på nytt
Markus E30 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Snakka litt med bmw tromsø nå og de holdt en knapp på at det var strøm førselen til hjernen som var feilen. Noen som har koblingsskjema? Evt kan forklare meg litt? Hvor er jord f.eks?
Torgis Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 funnet feilen? har samme problemet som du har, så om du har funnet det ut så hadde det kanskje julpet meg å
Markus E30 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Fant ut ja Var ikke strømførsel til hjernen Om du har batteriet bak, mål spenning på den lille tynne ledningen i motorommet ved pluss punktet skal være 12v ish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå