Disaster Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Karosseriet er en 1994 320i, resten er fra en 1998 M3 3,2 som per dags dato har rullet 89.000 km. Mye påkostet, Justerbare coilovers, K-Sport bremsekitt med 330 mm skiver, 6 stempla calipere bak og 8 stempla fram, alt av avstivninger fram bak og under, CSL koffertlokk i carbon, 19" BBS Lemans replika felger med 235 fram og 265 bak, parmashine lakkforsegling, understellsbehandlet + masse mer. Meget fornøyd med denne råtassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Damn, nydelig e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Damn, nydelig e36! Takk Ingard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Rått.. Veldig fin E36 M3 Men om jeg skulle pirke på noe, som jeg vanligvis aldri gjør på tråder med slike biler, så ville jeg ha fått tak i sorte sidelister rundt om, og svart DTM leppe Får litt kontraster i en ellers så nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Rått.. Veldig fin E36 M3 Men om jeg skulle pirke på noe, som jeg vanligvis aldri gjør på tråder med slike biler, så ville jeg ha fått tak i sorte sidelister rundt om, og svart DTM leppe Får litt kontraster i en ellers så nydelig farge Takk Jokke, kan være enig med deg i det, har vurdert det flere ganger samt bytte baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Meget rå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Vanvittig strøkent interiør! Sjelden vare det der. Om det er lov å "pirke" så ville jeg hatt svarte lister, diffuser og org baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Meget rå ja Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Vanvittig strøkent interiør! Sjelden vare det der.Om det er lov å "pirke" så ville jeg hatt svarte lister, diffuser og org baklykter. Takk, vurderer svarte lister, diffuser og org baklykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 flott bil! ser ut som et veldig cleant og seriøst bygg! men som sagt tidligere, svarte leppe, diffusor og org. baklamper hadde gjort seg. jeg ville beholdt listene lakkert jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Først og fremst RÅTT bygg. Meget strøken vill jeg si =) Men som fler andre her så er jeg enig med de ang. baklykter og lister etc. =P men alle har forsjellige smak Men ett annet spørsmål. Hva syns du om passform og slikt med tanke på baluka. Åssen er det gjort med ledningsnett og skiltlys og slikt. send evt. pm eller svar her gjerne med bilde om mulig. Nok en gang, flott flott bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Fin, men altfor høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Først og fremst RÅTT bygg. Meget strøken vill jeg si =) Men som fler andre her så er jeg enig med de ang. baklykter og lister etc. =P men alle har forsjellige smak Men ett annet spørsmål. Hva syns du om passform og slikt med tanke på baluka. Åssen er det gjort med ledningsnett og skiltlys og slikt. send evt. pm eller svar her gjerne med bilde om mulig. Nok en gang, flott flott bil =) Takk for det Nom3rzy. Passformen på luka er helt suveren, originalt ledningsnett er trekt på samme måte som på opprinnelig luke, kan legge ut bilder av det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå