Gå til innhold

Installere ledningsnett for grøftelys til BMW E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal Installere ledningsnett for grøftelys til BMW E39. da det ikke er grøftelys på bilen min fra før....kjøpte komplett sett fra GS bildeler med brytere.... men følger ikke med installasjonsmanual...noen som har koblet dette opp før eller har installasjonsmanual... eller vet om en side der det står sep by step ?

hjelp.....

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, skal ledningene ligge klar til det.

Da er det bare å skru ut deksel til speedometer, ta av gamle bryter, montere ny og sette inn grøftelysa. Kan hende du må bytte kontaktene nede til grøftelysa.

Skrevet

hmmmm. var å så inni luken der som grøftelys skal monteres kunne ikke se noen ledninger.... er de godt skjult/gjemt?

Skrevet

om du e lur, så ringe du til koed, fortelle ka bil du har,åsså at du vil ha manualen. jeg kan også sende deg manualen på mail om e får adr di.men den er til e36. manualen er noe dritt, så den rev jeg i to og kobla til det funka:P

Skrevet

På E34 ligger de stripsa fast oppe ved hovedlyktene, sjekk der og se om du finner dem :) De skal ligge der fra fabrikk. Du må ha bryter, sansynligvis et relee og kanskje en sikring.

Skrevet

Her er monteringsanvisning til e46 sedan. Hadde dessverre ikke til e39, men er du heldig er det noenlunde det samme.

Googler du litt vil du nok finne til e39 også.

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...