Hpi Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Drit i xenon i tåkelysa! Det blender no inni hælvette, det er ulovlig og det er ikke kult!! Kjøp heller no LED pærer eller blå halogenpærer så slipper du å blende alle motgående kjøretøy Kunne ikke vært mer enig. Det er skikkelig plagsomt å møte på.
Hellanden Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Drit i xenon i tåkelysa! Det blender no inni hælvette, det er ulovlig og det er ikke kult!! Kjøp heller no LED pærer eller blå halogenpærer så slipper du å blende alle motgående kjøretøy Har du prøvd ut led pærer/ blå halogen ? Hvordan er lysbildet/fargen kontra orginalt exenon på e60 ? Kan du sette i led pærer i orginal sokkel uten å få feilmelding ? Har du link til pære du eventuelt bruker ? Mvh Erik Helland
aloebiz.net Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Lysbilde i tåkelys er jo ikkeno tema..De lyser jo ikke opp noe annet enn i øya til motgående bilister. Og hvordan de matcher original xenon er jo heller ikke et tema da det er forbudt å kjøre med tåkelys og nærlys tent samtidig . Jeg kjøpte blå (hvitt lys) Halogenpærer hos GS bildeler og sammen med Hvite LED pærer i angel eyesa så ble det veldig pent og tøft synes jeg
Hellanden Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Lysbilde i tåkelys er jo ikkeno tema..De lyser jo ikke opp noe annet enn i øya til motgående bilister. Og hvordan de matcher original xenon er jo heller ikke et tema da det er forbudt å kjøre med tåkelys og nærlys tent samtidig . Jeg kjøpte blå (hvitt lys) Halogenpærer hos GS bildeler og sammen med Hvite LED pærer i angel eyesa så ble det veldig pent og tøft synes jeg Okei Men du har vell tåkelys å kjørelys samtidig når det trengs ? Når det er tåke ute, skal du da slukke hovedlysa ? Får vell heller kjøpe de halogenpærene om lyset blir hvitt, og ikke gult med dem Så slipper jeg klatt med feilmeldinger og diverse.
awt Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Når det er tåke ute, skal du da slukke hovedlysa ? Ja, du skal det. ...men for å lovlig gjøre dette (når det er mørkt) skal det virkelig være tåkete også, såpass at du må snegle deg avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå