Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Drit i xenon i tåkelysa! Det blender no inni hælvette, det er ulovlig og det er ikke kult!! Kjøp heller no LED pærer eller blå halogenpærer så slipper du å blende alle motgående kjøretøy ;-)

Kunne ikke vært mer enig. Det er skikkelig plagsomt å møte på.

Skrevet
Drit i xenon i tåkelysa! Det blender no inni hælvette, det er ulovlig og det er ikke kult!! Kjøp heller no LED pærer eller blå halogenpærer så slipper du å blende alle motgående kjøretøy ;-)

Har du prøvd ut led pærer/ blå halogen ? Hvordan er lysbildet/fargen kontra orginalt exenon på e60 ? Kan du sette i led pærer i orginal sokkel uten å få feilmelding ?

Har du link til pære du eventuelt bruker ?

Mvh Erik Helland

Skrevet

Lysbilde i tåkelys er jo ikkeno tema..De lyser jo ikke opp noe annet enn i øya til motgående bilister. Og hvordan de matcher original xenon er jo heller ikke et tema da det er forbudt å kjøre med tåkelys og nærlys tent samtidig ;-) . Jeg kjøpte blå (hvitt lys) Halogenpærer hos GS bildeler og sammen med Hvite LED pærer i angel eyesa så ble det veldig pent og tøft synes jeg ;-)

Skrevet
Lysbilde i tåkelys er jo ikkeno tema..De lyser jo ikke opp noe annet enn i øya til motgående bilister. Og hvordan de matcher original xenon er jo heller ikke et tema da det er forbudt å kjøre med tåkelys og nærlys tent samtidig ;-) . Jeg kjøpte blå (hvitt lys) Halogenpærer hos GS bildeler og sammen med Hvite LED pærer i angel eyesa så ble det veldig pent og tøft synes jeg ;-)

Okei :) Men du har vell tåkelys å kjørelys samtidig når det trengs ? Når det er tåke ute, skal du da slukke hovedlysa ? :o

Får vell heller kjøpe de halogenpærene om lyset blir hvitt, og ikke gult med dem :) Så slipper jeg klatt med feilmeldinger og diverse.

Skrevet
Når det er tåke ute, skal du da slukke hovedlysa ? :o

Ja, du skal det.

...men for å lovlig gjøre dette (når det er mørkt) skal det virkelig være tåkete også, såpass at du må snegle deg avgårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...