Gå til innhold

Litt teknisk informasjon, guider, brosjyrer osv. til BMW

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg samler litt på det jeg kan finne av prislister, guider, ettermonteringsanvisninger, teknisk informasjon og mye annet rart vedrørende BMW.

Disse har jeg lagret på en Google Documents-konto, så om noen har interesse av det kan de finne det her. Dessverre er ikke alt sortert, så det ligger en god del under "usortert". Prøver riktignok å sortere litt av og til, og håper det blir bra til slutt.

Kan også nevne at mange av dokumentene passer til andre biler enn det de egentlig gjelder, spesielt når det kommer til ettermontering.

Om noen har dokumenter som passer inn her, og da spesielt eldre prislister kunne dette vært interessant. :)

Link

- Det er mulig en behøver Google-/Gmail-konto for å komme innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra gjort awt :)

Du har gjort en kjempejobb :)

Skal til med å retrofitte navigasjon, high obc og pdc(bak) på min E39 Touring snart.

Men ser at den manualen for navigasjonen er for sedan, er det noe forskjell tror du? (forskjellige steder å trekke kabler kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fantastisk. :) Det er dessverre noen få som ikke fungerer, men fikk stjålet mesteparten. :)

Er også interessert i resten du har, så jeg sender en PM.

Skal til med å retrofitte navigasjon, high obc og pdc(bak) på min E39 Touring snart.

Men ser at den manualen for navigasjonen er for sedan, er det noe forskjell tror du? (forskjellige steder å trekke kabler kanskje?)

Manualen for sedan vil nok fungere greit, men komponentene er plassert på litt andre plasser mener jeg på. Selve oppkoblingen og alt vil være likt. De offisielle guidene viser heller ikke hvordan man demonterer deksler og slikt, så om du finner en hjemmelaget DIY vil nok muligens det være bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk her http://tis.spaghetticoder.org/e39/523i_(M52)_TOUR/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Kan bumpe denne siden jeg hadde en liten opprydning i dag.

Har også lagt til en god del siden tråden ble opprettet, bl.a. en rekke prislister og halvgamle biltester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...