j-bravo Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Har noe lignende vibrasjon på min. Kraftig risting på rattet ved nedbrems fra rundt 80-100. Samt at det rister konstant ved rundt 80-100 når vi kjører rett fram. Det gir seg merkbart ved sving til høyre/venstre. Har bytta skiver/klosser og de 4 stagene nede i forstillinga. Deler fra koed. Ved kjøring i "gang-hastighet" så kan jeg "små-tråkke" på bremsepedalen og da klunker det skikkelig fra høyre hjørne foran. Har også en meget løen styresnekke (har prøvd å stramme den, men det er skikkelig dø-gang) som skal byttes nå til en bedre samt alle stagene i styringen. Håper det er snekka, hjelpesnekke/foring eller stagene der som gjør dette her. Men skjønner på fler her at stagene jeg fikk fra koed også kan ryke etter såpass kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hjelpesnekke foringen din er nok gåen hvis det klunker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå