Gå til innhold

Blir aldri helt kvitt vibrasjoner ved brems i min E34.

scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at jeg har prøvd alt, men alikevel vibrerer den forbanna bilen ved brems i 100+. Ikke i rattet, men i chassiet.

Her er min LANGE liste over ting jeg har bytta:

- Forstilling komplett inklusiv styrestag

- Firehjulskontroll

- Nye dekk + avbalansering ( har prøvd 3 forskjellige sett felger også! )

- Støtdempere, fjører, topplager foran og bak.

- Bremseskiver, bremseklosser OG overhalt calipere foran.

Hva... faen.... er .... galt... med ..... denne.... bilen? :P

Begynner å lure på om komplett powerflex forstilling er eneste løsning på disse bilene jeg.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta paralellstag også ja!

Alle foringer bak ble bytta i fjor høst, sammen med bremseskiver og klosser! Kan ikke si jeg merka noen endring på vibrasjonen, klart, traversforingene var skrot så bakenden ble mye strammere. Men ingen endring i vibrasjonen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du også bytta hjelpesnekka?

Kan hende bremseskivene har kast selv om de er nye, min bror opplevde at innsiden av skivene der de ligger intil navet eller hva man kaller det hadde forskjellig tykkelse. Umulig å se med det blotte øye. Da han fikk ordnet dette så ble ristingen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på å bestille meg powerflex jeg altså, eller meyle. De forbanna originale foringene er bare dritt:p ikke har jeg kjøpt originale heller, de passer liksom ikke til studentbudsjettet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt komplett på eBay og byttet til m5 foring på caster. Er casterforinh ødelagt rister det jo somregel i rattet og? Og når nedre er ødelagt rister det i bilen? Uansett dritt lei gummforingene, blir powerflex nå ass:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...