scoot Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Nå føler jeg at jeg har prøvd alt, men alikevel vibrerer den forbanna bilen ved brems i 100+. Ikke i rattet, men i chassiet. Her er min LANGE liste over ting jeg har bytta: - Forstilling komplett inklusiv styrestag - Firehjulskontroll - Nye dekk + avbalansering ( har prøvd 3 forskjellige sett felger også! ) - Støtdempere, fjører, topplager foran og bak. - Bremseskiver, bremseklosser OG overhalt calipere foran. Hva... faen.... er .... galt... med ..... denne.... bilen? Begynner å lure på om komplett powerflex forstilling er eneste løsning på disse bilene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hjullager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Nupe, tighte og fine begge to. Ingen ulyder heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Bytta paralellstaget i forestilling også? (Det som går på tvers av bilen som lenker sammen styrestaga med styresnekka og hjelpesnekka.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Bytta foringer bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Bytta paralellstag også ja! Alle foringer bak ble bytta i fjor høst, sammen med bremseskiver og klosser! Kan ikke si jeg merka noen endring på vibrasjonen, klart, traversforingene var skrot så bakenden ble mye strammere. Men ingen endring i vibrasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Regner med du også bytta hjelpesnekka? Kan hende bremseskivene har kast selv om de er nye, min bror opplevde at innsiden av skivene der de ligger intil navet eller hva man kaller det hadde forskjellig tykkelse. Umulig å se med det blotte øye. Da han fikk ordnet dette så ble ristingen borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Godt mulig, men har byttet TRE sett skiver på ett år....................... Hjelpesnekkeforing er byttet og strøken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Pussige greier:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jeg begynner å lure på å bestille meg powerflex jeg altså, eller meyle. De forbanna originale foringene er bare dritt:p ikke har jeg kjøpt originale heller, de passer liksom ikke til studentbudsjettet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Kjøp deg Alu foringer fra AKG-motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Må jeg sjekke ut, mye dyrere enn powerflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Har du byttet casterstagforingene til standard type eller 750 eller M5?, det er disse foringene som er hovedfeilkilden til slike vibrasjoner. Har du kanskje kjøpt komplett på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Tipper casterstag foringer jeg også. Skiftet mine og ble ganske bra, men kjøpte fra koed og nå er det begynt å vibrere bare noen måneder etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Kjøpt komplett på eBay og byttet til m5 foring på caster. Er casterforinh ødelagt rister det jo somregel i rattet og? Og når nedre er ødelagt rister det i bilen? Uansett dritt lei gummforingene, blir powerflex nå ass:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå