SST Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Er dette noe å satse på? http://www.ebay.com/itm/EGR-Valve-Delet ... 1632wt_720
Otis Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Ikke så dumt det nei. Men jeg husker ikke om du får feilkode når du deaktiverer EGR på den måte der. Det er enklere å billiger å plugge igjen den lille slangen som går inn på EGR, da kuttes hele vakumstyringen.
Alpejohn Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Funker sikkert, men med den der kan du like godt skrive på facebook og med klistermerke i bakruta "Jeg har blendet EGR!"..... Personlig ville jeg gjort det på en LITT mer diskre måte vertfall..
mbruer Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Funker sikkert, men med den der kan du like godt skrive på facebook og med klistermerke i bakruta "Jeg har blendet EGR!"..... Personlig ville jeg gjort det på en LITT mer diskre måte vertfall.. Det har ingen praktisk betydning. Gir ikke utslag på avgass måling eller noe... Så godt som hele denne er jo gjemt under plastdekslet på motoren. Så bare å lakke det sort så er den "ikke" synlig lengre..
Alpejohn Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Funker sikkert, men med den der kan du like godt skrive på facebook og med klistermerke i bakruta "Jeg har blendet EGR!"..... Personlig ville jeg gjort det på en LITT mer diskre måte vertfall.. Det har ingen praktisk betydning. Gir ikke utslag på avgass måling eller noe... Så godt som hele denne er jo gjemt under plastdekslet på motoren. Så bare å lakke det sort så er den "ikke" synlig lengre.. Nei, men det er jo ikke lov uansett.. Greit å prøve å unngå mest mulig av det som kan lage styr om det blir oppdaget syns no jeg.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Castro Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Du vil få feilmelding uannsett hvilke metode du velger. Eneste måte å forhindre dette, er å kode denne feilmeldingen bort. Men jeg aner ikke hvem som kan slikt.
Otis Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Om denne får feilmelding så kan TFR fjerne hele EGR funksjonen i ECU, mener jeg han sa en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå