bmwgreg90 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 ann endestuss på eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Hadde standar dieselstuss før, men sveisa på en ny en på grunn av at dieselstussen så så skrøpelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Har fått skiltramme uten logoer og fått fjerna Eu-merket: Og selvfølgelig i 17 mai stasn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ser godt på bilda der hvor mye bare spacing utgjør, bilen ser jo lavere ut kun ved å space jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimzz Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Pen bil! Korleis senkesett og spacer du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rangle Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Du holder til i Bodø? Mener å ha sett denne i parkert en del ganger i Alstad, og legger godt merke til bilen. Pen bil, og virker som den er godt holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Kimzz: Vmaxx justerbart. Kjøpt hos Parts and Retards. Spacerene kjøpte jeg på ebay, burger motorsport. 15 og 18mm Rangle: Holder til på Alstad ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 FredrikWake sine felger, med mine spacere seff har også fått sota frontlyktene og sideblinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Likte bedre de andre felgene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Så deg på Rema her om dagen, kjører vel også forbi huset mitt ved Alstad titt og ofte Fin e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Felgene skal bare stå på til i morgen. Han måtte ha mine på EU-godkjenninga. Gorg: Ja, gjør vel det! Du som har den E46 M-sport saken, sølvgrå? Pen bil isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Det stemmer. Takk Håper vi får til et lite treff i Bodø snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Er nok på tide det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå