Hollabaloo Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg har slitt med dørknirk på min E39 en god stund nå, og tenkte å gjøre noe med det. Har brukt silikonstift på dørpakningene på vinterstid, og i etterkant blitt fortalt at det er fy-fy på BMW og kan forårsake slik knirking jeg har. Hva bør jeg smøre på dørpakningene istedet for silikonstift? Neste steg er å ta av dørpanelene og erstatte klips med nye, men jeg vil gjerne prøve det enkleste først.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg har slitt med det samme problemet på min E91, og jeg har brukt noe så enkelt som vaselin kjøpt på rema 1000. Det har funket for min del så langt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Har lest meg litt opp på problemet nå. Forutsatt at det er dørlistene som forårsaker knirkingen anbefales mange forskjellige ting, f.eks. - vask av listene med silikonfjerner - Svisswax Seal Feed (rådyr!) - Einszett Gummi Pflege (den skal visstnok være silikonfri) - Bytte lista som er øverst på døra m.m.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Følger med på denne, ene bakdøra min knirker ganske mye! Jeg har også lest at silicon er fyfy, men leste en plass noe om vanlig matolje skulle være veldig bra, men var vist en viss type matolje også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå