Gå til innhold

Min e90 getn low.. oppdatering side 6 coilovers++

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått mye skryt får rødfargen :D

må værtfall på med skilt på bilen nå.. :P ble stoppa i går kveld, fikk heldigvis kun bot for skilte, farta hadde ann ikke klart å få måling på, og siden han syns bilen var så stilig slapp jeg visning pga felg/senk :D han skulle egentlig gitt med full teknisk sa han :P

får se om jeg får tatt ny runde med dipp i morgen elns om jeg er i bedre form. ble litt tynt sist. mange bokser brukte du? har vell gått 2-3 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet for skilt selv på lørdag, men fikk bare beskjed om å fikse det iløpet av neste uke jeg :D ikke sa han noe på sota frontruter, senk, felg eller eksos heller :P var faktisk nesten hyggelig å bli stoppet :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, koster nå ingenting og bilen blir lav, mer enn det er det ikke :P burde vært bedre justeringmuligheter, får ikke skrudd bilen skikkelig lav. min har fjerna justeringsklosser bak og foran er hjelpefjær fjerna og skrua helt i bunn.

er jævlig stivt foran, fjører så og si ikke. dabber langs veien. er rimelig stiv bak og ofc.

nå har ikke jeg noe spess erfaring med dyre coilovers heller da, men vil tro dem er noe mer komfortable å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk xenon i grøft og i dag :) (som helt sikkert en del her hater :P ) ene lyser mye kraftigere enn den andre, får se på det en dag. typisk ebay greier..

ser nå iaf tøft ut syns jeg :D så å si samme kelvin som angel eyesene, 5-6k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurt litt på slipe ned frontfjærene en 5mm elns :P mangler pittelitt i front for å være helt riktig høyde syns jeg :P men litt skeptisk til hvordan det blir med svinging, men er jo såpass stiv så burde egentlig gå bra tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

takker :) må tute blinke å hilse vettu, hehe

er egentlig nokså fornøyd, hehe. skulle vært en anelse lavere i front men.

men spørs om den ikke må vike for en med litt større maskinist etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...