Jokkke Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ble rått med M3 front og røde felger!! Behold den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Rød er ikke dumt, hehe Har det samme på E46`en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 fått mye skryt får rødfargen må værtfall på med skilt på bilen nå.. ble stoppa i går kveld, fikk heldigvis kun bot for skilte, farta hadde ann ikke klart å få måling på, og siden han syns bilen var så stilig slapp jeg visning pga felg/senk han skulle egentlig gitt med full teknisk sa han får se om jeg får tatt ny runde med dipp i morgen elns om jeg er i bedre form. ble litt tynt sist. mange bokser brukte du? har vell gått 2-3 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ble stoppet for skilt selv på lørdag, men fikk bare beskjed om å fikse det iløpet av neste uke jeg ikke sa han noe på sota frontruter, senk, felg eller eksos heller var faktisk nesten hyggelig å bli stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 stygge skiltet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ser bra ut nå Fornøyd med jom coiloverene? Vurderer å kjøpe samme til min Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 tja, koster nå ingenting og bilen blir lav, mer enn det er det ikke burde vært bedre justeringmuligheter, får ikke skrudd bilen skikkelig lav. min har fjerna justeringsklosser bak og foran er hjelpefjær fjerna og skrua helt i bunn. er jævlig stivt foran, fjører så og si ikke. dabber langs veien. er rimelig stiv bak og ofc. nå har ikke jeg noe spess erfaring med dyre coilovers heller da, men vil tro dem er noe mer komfortable å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 fikk xenon i grøft og i dag (som helt sikkert en del her hater ) ene lyser mye kraftigere enn den andre, får se på det en dag. typisk ebay greier.. ser nå iaf tøft ut syns jeg så å si samme kelvin som angel eyesene, 5-6k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 lurt litt på slipe ned frontfjærene en 5mm elns mangler pittelitt i front for å være helt riktig høyde syns jeg men litt skeptisk til hvordan det blir med svinging, men er jo såpass stiv så burde egentlig gå bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 skitten å fæl men satser på det blir litt polish og gnikking i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Utrolig pen E90 må jeg si! Gleder meg til pengeboka strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Kjørte forbi deg lørdags kveld i en f-type ved madla/sunde rett før fotoboksen. Så vldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 takker må tute blinke å hilse vettu, hehe er egentlig nokså fornøyd, hehe. skulle vært en anelse lavere i front men. men spørs om den ikke må vike for en med litt større maskinist etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 lurer litt på lakkere hele felgene en farge(ikke blank kant og farge i senter) noen som har noe innspill på det? vet igrunn ikke farge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Gul med sorte skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå