2654'n Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Noen som har fargekoden til den laserblåe fargen som man finner på noen E34'er osv???? haster, trenger den fort så hadde vært supert om noen har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Noen som veit hva fargekoden til denna E34'n her heter????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Kan det være Azure blå? i mine øyne ligner det litt i hvert fall. søker du etter bmw azure blue på google finner du mange bilder som kan gi deg en bedre formening. Tror uansett ikke bilen du har bilde av har dette som originalfarge da til og med eksosrøret har denne fargen på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Personlig tviler jeg på at dette er en bmw farge i det hele tatt , men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Mente ikke å si at det er en BMW farge, men har sett en del BMW'er med den fargen, spessielt E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Imponerende lakkjobb på bilen over. Ikke bare er eksosen lakkert, men også deler av det avtagbare hengerfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå