Vegardb17 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Kjøpte en E34 for en måneds tid siden, var drittlei av å kjøre gammel Volvo Ganske dårlig utstyrt 520i Men var ganske fin for rust og helt ok lakk (diamantschwarz) og bilen var ganske strøken teknisk sett, motor bruker ikke olje. Fjærer, dempere, foringer er helt strøkent, nesten litt synd det skal skiftes. Eneste som var er at den hadde mye dødgang i rattet og fjusket litt, fjuskinga var lambdasonden og dødgangen kom seg etter jeg stramma snekka. Manuell gir Manuelle vinduer (blæ!) Liten kjørecomputer Armlene (viktig!) Sot-blink foran og bak Grøftelys Mtech matter (kjøpt på GS for 479,- :DDD) Planer: BC Racing coilovers (kommer i posten om en ukes tid) mye forsinkelser der jeg kjøpte de fra) ESM 002R 17x8,5+10 ET 15 begge 2. Blir vel 205/45 foran og 235/40 bak DE-lykter Oransje blinklys Fjerne hengerkrok Det er ivertfall planene i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Fikk RS replicaene på tirsdag, og fikk dekk på dem idag! stofornøyd med hvor bra strekket ble, ikke for mye og ikke for lite heller 235/40 bak og 205/45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Bra oppskrift for en pen E34 dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Nydelige felger! Kanskje dumt spørsmål, men har de boltene noen funksjon eller er de "fake"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Dette kan bli riktig så verst!! Gleder meg til å se den med delene montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 ESM-felgene er ikke delte, så det er vel pynt! Men fine felger!Høres ut som det blir en fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Blir bra dette Vegard!! Ikke sjalu på felgene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Venter enda på coilovers, ble sendt med "overnight shipping" idag. Så de kom på mandag mente han fra http://www.adparts.lv Men har noen dååårlige bilder med skitten bil og org høyde med de nye felgene, mangler senterkopper da men... Var på GS igår å fikk taki BBS kopper og BBS klistermerker til å ha i kanten på felgen så skal på men må tilpasses noe. Er forresten på jakt etter DE-lykter, noen som har noen brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Det kommer til å bli veldig tøft når du får høvla den nedpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Er egentlig mest spent på hvordan den blir å kjøre, om den ligger godt på veien når jeg har coilovers og fjærbenstag. Blir vel poly-foringer og grovere stabstag senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Inspirasjonsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Ser bra ut detta Vegard Blir bra når coiloversene kommer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Var på GS igår å fikk taki BBS kopper og BBS klistermerker til å ha i kanten på felgen så skal på men må tilpasses noe. Du skal ikke slenge ett M5 merke bakpå bilen mens du først er igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 "joda" men det bbs klistermerke er jeg litt i tvil om, men BBS kopper må nesten på, GS selv gjør det jo med sine egne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Ble en del skruing denne uka. Skrudde hele tirsdagen, var en del makking med hjullageret som ikke ville entre pga att spindelen var litt trangere på BC Racing fjørbena, og var opptatt med andre ting onsdag og torsdag men fredag fikk jeg montert ferdig foran og bak, ble meeeeeget fornøyd med resultatet, fortsatt mye mer å gå på nedover men trenger noen store spacere foran og noen litt mindre bak å må også justert mere camber foran så er jeg fornøyd med stuket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå