ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Tenkte jeg kunne legge ut en liten shoot av bilen her nå, begynner og bli ferdig nå, mangler M3 bakfangeren, blir ferdig lakkert Fredag i løpet av uken. Bilen er langtfra strøken, er noen bulker og litt rust her og der.. Det som mangler og gjøre med bilen nå, er og bytte foringer i bakstilling og forstilling, evt. kjøpe nytt senkesett da det begynner og bli noen år gammelt, ellers så mangler jeg yakima fairing, gul film på innerste reflektorer i hovedlykt, evt. foliere taket svart, e.l Noen pics fra en liten shoot : Med stativ : Også et par bilder med stickers : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 GROM e36 du har der! haha, la merke til at vi har samme pedobear sticker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Digger pedobear Så ut som en pen Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Digger pedobear Så ut som en pen Golf Bruksvogna til dama! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Heftig shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Fin ja flotte bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Kul sedan Du er klar over at "Stance|Works" kun er navn på et forum? Skjønner liksom ikke sammenhengen med at du skriver det på topic og på bildene, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Kul sedan Du er klar over at "stanceworks" kun er navn på et forum? Skjønner liksom ikke sammenhengen med at du skriver det på topic og på bildene, hehe.. klue er vell at alle sammenligner "stanceworks" som en slags stil;) Derfor reagere du som du gjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg skjønner jo det, men da er det mer riktig å kun bruke "stance" hvis det er stilen det er snakk om. "Derfor reagerer du som du gjør.."? Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg skjønner jo det, men da er det mer riktig å kun bruke "stance" hvis det er stilen det er snakk om."Derfor reagerer du som du gjør.."? Hva mener du med det? Enig der! " Skjønner liksom ikke sammenhengen med at du skriver det på topic og på bildene, hehe.." Var ikke noe negativt med det svare altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hehe.. Jeje, fet bil iaf. Skulle ha sluppet den 10 mm lenger ned foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Hehe, er vel stilen det Torek, ser mange flere som bruker det også Begynner og bli bra men og sleppe den 10mm ned går ikke, på grunn av dumpene inne på feltet jeg bor er så høye, så jeg kommer meg ikke ut, var vel 10mm lavere til og begynne med, men kom ikke ut av feltet, satt fast på dumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Da finnes det kun to alternativer: 1. Slipe ned dumpene 2. Større profil på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 fet kjerre, og tøft med takstativ! men hvor har det blitt av bakfangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Da finnes det kun to alternativer:1. Slipe ned dumpene 2. Større profil på dekka Skal jeg gå med Diamantskive på vinkelslipern og skjære bort toppa? Fy faen det blir populært Større profil på dekka blir uaktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå