Gå til innhold

noen datasprut kyndige som vil titte på bilen min? e34 turbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått litt frem og tilbake på org dyser mot de store. og den starter alltid ja på originale. men grunnet manglende kunnskap på dette området hadde det vært fint med en som kunne sett litt på det:)

men takker for hjelpa sålangt!

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det noe kødd med de store. Mer enn det kan jeg ikke hjelpe deg, men det er ganske så sikkert at det er feil med dysene på en eller annen måte..

Bytta fra 300cc til 650cc på min nettop og forandret verdier i sprutet. Startet med en gang..

Skrevet

Mulig jeg har tid på søndag. Men først vil jeg at du skal ohme alle 6 dysene å sjekke at alle er høyohm så bruker du et batteri å kobler på de 6 store dysene for å høre etter at alle åpner som de skal. gjør de ikke det så er det noe galt.

Skrevet

ikke det at jeg er noe ekspert på dette området men. funker ikke den orginale lmm med bare orginale dyser=?

vil tro at hvis man setter større dyser og org lmm så vil forholdene bli feil =?

eller er jeg helt på jordet :P

Skrevet

Bort med lmm og på plass med tempsensor.. Nå vet ikke jeg hvordan tps det er originalt på E34 men hvis det er av/på-bryter og du ikke har bytta den ut er det på tide.

Skrevet
  Azeton skrev:
Kvasi, M50 har potmeter TPS og tempmåler i innsuget. Det er ei heller LMM på den.

TPS trenger ikke bli satt opp. For at den skal funke.

Nei det er sant, den bør egentlig starte. Tvert..

Jeg holder en knapp på dysene men ..

Skrevet

Har ohma dysene nå, org dyser er 10ohm ca, og de store ca 12 ohm. Sjekka dysene mot batteri, de originale klikker høyt, mens de andre hører man såvidt. Hører at noe skjer, men det er veldig svakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...