Julian Sommer Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Sant, sant Burde hvertfall gå bra i kontroller osv da, selvom det er totalt bortkasta hvis man er involvert i en ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Skal du ha grom senk må du ha hydraulikk eller luftfjæring. Et sett med luftfjæring til bilen din vil jeg tippe koster rundt 15000 fra Statene. Det er ikke galt, og man kan heise opp bilen hvis det er kontroll i horisonten, og skrapsenke så alle biler rundt deg fremstår som traktorer på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 jeg har fk justebart på min e34. den er seriøst perfekt stiv! utrolig god å kjøre faktisk. litt stiv over fartsdumpere selvsakt men ikke ille. også er den fantastisk på landeveien. og morsom i svingene. om noen bor i nærheten så kan de godt få sitte på å kjenne hvordan det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 I følge koed, så lages ikke fk til e34 lenger. Snakket med de i går. Streetdesign prøvde jeg å få kontakt med i et par mnd!!!! Men det gikk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Eg har fk på min 535 og. Samme settet som er på den røde tds'en på sist side. Er et meget behagelig coilovers sett til normal bruk. Humpene er stive men samtidig myke. Eneste eg ikkje liker med dette settet er at det er litt vel mykt bak. Synker litt med last osv. Framme er det perfekt Diskuterte litt med erlendmelk og han kommenterte det samme! Mitt er forøvrigt godkjent i vognkortet og, men dette blei gjort før min tid desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Skulle gjerne fått tak i et FK sett til bilen min. Hvorfor er det desverre, at settet ble godkjent før din tid, John90? Sendte mail til senk.no og parts&retards men ingen som får tak i godkjente coilovers til E34 lenger i følge de heller. Noen som har noe brukt til salgs, med papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Det er ein grei ting for min del. Men siden det ikkje er eg som har gjort det så blir det vanskelig og forklare prosessen du må gjennom med tanke på godkjenning av dette settet..Fikk desverre ikkje med tuv papir på settet ved kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 kan gi deg en link ang noen justerbare coilovers, er tüv med de og, må bare komme meg til pecn først Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Det er ein grei ting for min del. Men siden det ikkje er eg som har gjort det så blir det vanskelig og forklare prosessen du må gjennom med tanke på godkjenning av dette settet..Fikk desverre ikkje med tuv papir på settet ved kjøp. Sånn ja Godt å høre at de er gode å kjøre med da, hvis det er slike jeg ender opp med kan gi deg en link ang noen justerbare coilovers, er tüv med de og, må bare komme meg til pecn først Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det hadde vært flott, crabfish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 se her! D2 coilovers, ingen sveising kreves, og tuv papirer! men litt kleint at det er fra usa http://www.ebay.co.uk/itm/D2-RACING-RS- ... 2c670289ee her er noen andre som virker kurante, men de er ikke tuv godkjente http://www.ebay.co.uk/itm/Emotion-Suspe ... 425wt_1270 håper det hjelper, da det er en av de jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Wow, hvordan fester du de D2 coiloversene da? Blir jo under 8000,- inkl frakt. Nå håper jeg at jeg begynner å tjene skikkelige penger i den nye jobben snart! Så ikke all vaskemaskin-skruinga og våte føtter er forgjeves Knipsa noen bilder i dag og. Og ja, jeg vet de er over-redigerte, men jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 jeg var og godkjente fk settet på min e34. var ikke noe problem det. eneste de sjekker er at høydene stemmer etter tuv papirene. det er minstekrav fra senter nav til hjulbue, og fra bunn av gjengene til låsemutter +++ . så min står i vognkortet nå ; ) holderpå med det samme på e38n nå. der fikk jeg mangel pga for høyt innpress på dekka, så skal flytte parallel felgene fra e34n på e38n nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Det D2 settet er Plug and play, planer om å kjøpe det samme settet til min Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Leste noe om at "sveise-løse" (for å kalle det noe) coilovers ikke senker så mye.. Noen som vet noe mer om dette? D2 trenger jo ikke å sveises i følge Crabfish190, men er jo ingen vits for meg med coilovers hvis godkjente 60mm fjærer senker like mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Sveisekitene som gir mest senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå