Julian Sommer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Den er ikke noe pent syn innvendig i dag desverre. Helt greit, men alt er fortsatt originalt bortsett fra lysegrå standard skinnseter som ikke er alt for pene. Har lysegrå sportsskinn fremseter for hånda (bytte med moren min . Så når jeg får inn de så blir dørsider, midtkonsoll og alt annet også montert. Dette vil vel skje samtidig med byggingen av anlegg, forhåpentligvis, så den tar seg ut sånn noenlunde på bilder innvendig også Hva synes dere? Sort eller lysegrått sportsskinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Fikk ut fingeren og testet stativet til kameraet i dag! Tar gjerne imot konstruktiv kritikk til redigeringen. Var bratt ned igjen Også bilde av to stolte bileiere, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilscore Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Tenk at du knakk den fæle leppa å har enda ikke fjernet den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Den blir fjerne en av de første dagene Skulle egentlig skje i helga. Takk for konstruktiv kritikk da Neida, bilen skal bli fin å se på den, jeg må bare få råd til å gjøre de rette tingene M5 bakfanger skal lakkeres og monteres. Sideskjørt blir også lakkert, og M5-listene under dørene skal lakkeres og monteres. Også må jeg få tak i annen frontfanger. Men nå er coilovers øverst på lista! Velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Er jo show-standard på bildene, (sånn som er i blad) hørtes bra ut med planene jeg ville heller satset på et komplett kit, enn bare bakfanger og sideskjørt, med senk Ang stoler, ville jeg ha valgt det som passet bilens interiør sort er liksom oppbrukt med mindre du har det fra før. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Blir frontfanger og ja, men vurderer jo litt å bygge meg AC frontfanger Men igjen, blir vel kanskje penest med full M. Det satt stoff-interiør i bilen originalt, og jeg har kun bytta ut setene til lysegrått skinn. Jeg har resten av delene til interiøret også, men har vært litt på utkikk etter sort sportsskinn, så har ikke montert resten enda. Derimot ser det ut til at det blir lysegrått sportsskinn (bare andre fremstoler, og montere resten av det jeg har nå). Ser jo ganske så mye mer eksklusivt ut med lysegrått enn sort, syns nå jeg Og sort har jeg hatt i alle de forrige, så er vel ganske lei det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 jada, seff er bilde servern nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 jeg ser bildene iallefall? hvordan redigerer du bildene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Dette er HDR-bilder tatt i tre eksponeringer som jeg setter sammen i Photomatix, justerer i Lightroom og finpusser i Photoshop Håpe bilde-servern er oppe igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Da var bildene synlige igjen Lasta dem opp på nytt med fotobøtta. Sorry dårlig kvalitet, bildene måtte lagres fra Facebook, ellers ble fargene fucka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Flott bil du har her Custom! Fin farge og ser bilen har det rette stuket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Liker Bilen din veldig godt, det eneste jeg ikke liker er interiøret.. Og ang. "det du tenkte deg før vinteren" så syns jeg det ser bra ut får litt lyst på touring selv.. Også liker jeg at du legger ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Var vel deg jeg møtte i rundkjøringa i Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Tusen takk for trivelige tilbakemeldinger! Angående interiør så har jeg spurt tidligere her om hva dere syns hadde vært fint. Antakeligvis blir det montert lysegrått sportsskinn siden jeg har det liggende, dørsider og alt. Men kom med forslag Kunne jo tenkt meg sort sportsskinn også, men så er det å få tak i det i PEN tilstand til touring da.. Uansett så er coilovers første-prioritering nå, bortsett fra litt foringer som må byttes (caster og travers). Var det deg jeg møtte ja, Tzunami! Fy dæven den bilen din er lekker. En ting til: er det originalt med klarlakk på brilliantrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Da har jeg designa ferdig kassa som snart skal bygges og inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå