Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

Den er ikke noe pent syn innvendig i dag desverre. Helt greit, men alt er fortsatt originalt bortsett fra lysegrå standard skinnseter som ikke er alt for pene. Har lysegrå sportsskinn fremseter for hånda (bytte med moren min ;) . Så når jeg får inn de så blir dørsider, midtkonsoll og alt annet også montert. Dette vil vel skje samtidig med byggingen av anlegg, forhåpentligvis, så den tar seg ut sånn noenlunde på bilder innvendig også :)

Hva synes dere? Sort eller lysegrått sportsskinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den blir fjerne en av de første dagene ;) Skulle egentlig skje i helga. Takk for konstruktiv kritikk da :lol: Neida, bilen skal bli fin å se på den, jeg må bare få råd til å gjøre de rette tingene :) M5 bakfanger skal lakkeres og monteres. Sideskjørt blir også lakkert, og M5-listene under dørene skal lakkeres og monteres. Også må jeg få tak i annen frontfanger. Men nå er coilovers øverst på lista! :) Velkommen til forumet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo show-standard på bildene, (sånn som er i blad) :P hørtes bra ut med planene ;) jeg ville heller satset på et komplett kit, enn bare bakfanger og sideskjørt, med senk :)

Ang stoler, ville jeg ha valgt det som passet bilens interiør sort er liksom oppbrukt med mindre du har det fra før.

;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir frontfanger og ja, men vurderer jo litt å bygge meg AC frontfanger ;) Men igjen, blir vel kanskje penest med full M. Det satt stoff-interiør i bilen originalt, og jeg har kun bytta ut setene til lysegrått skinn. Jeg har resten av delene til interiøret også, men har vært litt på utkikk etter sort sportsskinn, så har ikke montert resten enda. Derimot ser det ut til at det blir lysegrått sportsskinn (bare andre fremstoler, og montere resten av det jeg har nå). Ser jo ganske så mye mer eksklusivt ut med lysegrått enn sort, syns nå jeg :) Og sort har jeg hatt i alle de forrige, så er vel ganske lei det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trivelige tilbakemeldinger! :) Angående interiør så har jeg spurt tidligere her om hva dere syns hadde vært fint. Antakeligvis blir det montert lysegrått sportsskinn siden jeg har det liggende, dørsider og alt. Men kom med forslag ;) Kunne jo tenkt meg sort sportsskinn også, men så er det å få tak i det i PEN tilstand til touring da.. Uansett så er coilovers første-prioritering nå, bortsett fra litt foringer som må byttes (caster og travers).

Var det deg jeg møtte ja, Tzunami! Fy dæven den bilen din er lekker.

En ting til: er det originalt med klarlakk på brilliantrot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...