zissis Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 lurer på om det skal være noe problem og få godkjent disse? : gs-magnum 8,5*19 ET40 med 235/35-19 Sonar dekk foran . og disse bak 9,5*19 ET46 med 265/30-19 har en e46 2001
Alpejohn Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har du TUV papirer på dem skal det ikke være noe problem. Og rett dekk dimmensjon i forhold til TUV, og selvfølgelig rett last index og alt det der. Jeg sendte mail til BT og spurte om mine felger, sendte også TUV papiret og fyren kikka over det og sa at så lenge dekka var samme dim som godkjent i TUV og det ikke var nær og subbe eller ta borti noen plass så skulle dette være plankekjøring. I mitt tilfelle gjaldt det 235/40-18" og 265/35-18"
zissis Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Har du TUV papirer på dem skal det ikke være noe problem. Og rett dekk dimmensjon i forhold til TUV, og selvfølgelig rett last index og alt det der. Jeg sendte mail til BT og spurte om mine felger, sendte også TUV papiret og fyren kikka over det og sa at så lenge dekka var samme dim som godkjent i TUV og det ikke var nær og subbe eller ta borti noen plass så skulle dette være plankekjøring. I mitt tilfelle gjaldt det 235/40-18" og 265/35-18" [/quot åja for ringte inn til gs-bildeler og de mente att disse skulle gå ann og godkjenne men spurte om TUV papirer og da sa de att de ikke hadde TUV papirer på noen av felgene de sine så tror du det kan skape masse problemer og få det godkjent ?
Alpejohn Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 For og vær helt ærlig så vet jeg ikke sikkert om man må ha TUV, men om man har det så er man nesten sikkret og få det godkjent, så lenge alle kravene som står i papiret er oppfulgt. Jeg TROR ikke man får godkjent ulik dekk dim frem og bak uten TUV.
Haug530D Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Må nok ha Tuv papirer for å få godkjent forskjellig dim foran og bak ja. GS har ikke Tuv papirer på noen av felgene sine, dumt, men det hadde nok kostet dem en god del å fått de testet på de enkelte biltypene de passer til.
zissis Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Må nok ha Tuv papirer for å få godkjent forskjellig dim foran og bak ja.GS har ikke Tuv papirer på noen av felgene sine, dumt, men det hadde nok kostet dem en god del å fått de testet på de enkelte biltypene de passer til. hmm da får jeg bare kjøre på de og satse på det beste om det blir krise så bytter jeg bare til de originale takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå