Nyheim Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 (endret) Får vel lage en 'show-off'-tråd til bilen min og da Bilen er en svart E36 318is. Nesten hele bilen er M3 utseende messig Utvendig står det M3-frontfanger, M3-sideskjørt, M3-speil, Rieger-bakfanger, carbon grill, carbon cat-killer, carbon BMW-emblemer, øyelokk på frontlykter og blink, bakrutesenker samt M3 lister rundt hele bilen. Dyre lykter med xenon og angel eyes, samt xenon i tåkelys. Det er også org-sota M3 baklykter og proffsota bakruter. Innvendig er det sort M3 Vader sportstoler og bakseter i skinn, M3-ratt, midtarmlene og M3 innstegslister. Er også startsperre på bilen. Lydanlegg med en 12" DynaBel sub på 1200 watt, DynaBel D-class monoblock forsterker på 1200 Watt og kondensator. Spilleren er en Jenssen med skjerm som man kan ta inn og ut med AUX, USB, Bluetooth, Ipod og SD-kort tilkobling. Sommerfelger: 18" BBS RX (225/40/18) Nylakkerte felger på verksted Vinterfelger: 17" (205/50/17) Motor er nesten helt original. eksosen er Simons effektanlegg og står KN sportluftfilter på den Bilen er godkjent senket med gule koni 40/40 og er stiv som f Står også full DEFA Warm-Up i bilen med batterilader, motorvarmer og kupevarmer med elektrisk tidsurHar også byttet en god del slitedeler, samt endel utseende-messig er gjort av meg.Her er den på Sviddgummihttp://www.sviddgummi.no/29725/dagens-b ... 08-2012-2/ Endret November 24, 2014 av FoXy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Tøff bil! Men skal du gjøre den 1000 ganger tøffere? Riv av bakfangern, de nederste øyelokka du har på lyktene og bytt helst til org m3 baklykter. Jeg skal love deg at bilen kommer til å se sååååå mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Tøff bil! Men skal du gjøre den 1000 ganger tøffere? Riv av bakfangern, de nederste øyelokka du har på lyktene og bytt helst til org m3 baklykter. Jeg skal love deg at bilen kommer til å se sååååå mye bedre ut x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 +3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 hehe ja den fangeren er grusom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Den bakfangeren ødla hele bilen. Ellers så den grei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Den bakfangeren ødla hele bilen. Ellers så den grei ut Vi får se om jeg kjøper meg en M3 fanger eller Rieger infinity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Off, ikkje tenk på å kjøpe nåke Rieger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Off, ikkje tenk på å kjøpe nåke Rieger.... Rieger er flott det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Off, ikkje tenk på å kjøpe nåke Rieger.... Rieger er flott det? Nei.. Pen bil, minus bakfangeren som trekker mye ned på utseende av bilen, syns jeg. Når du har M3 sideskjørt og M3 frontfanger MÅ du nesten av M3 bakfanger og, passer ikke inn med rieger. Blir litt for mye engangsgrill-preg bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Såg ut som en pen bil utenom bakfangeren! Og for all del behold bakfangeren din om du liker den best sjølv Meen, for å vere ærlig er jo det en diger engangsgrill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Såg ut som en pen bil utenom bakfangeren! Og for all del behold bakfangeren din om du liker den best sjølv Meen, for å vere ærlig er jo det en diger engangsgrill Skal se hva jeg får gjort med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Hva synes folket om Rieger infinity fangeren? Den Hamansen på forumet hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Jeg syns den bygger litt for mye nedover. Da er det bedre med original spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 noen flere formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå