MortenTouring Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Enig med thewiz Er generelt for original utseende på biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Riegerfangeren er rett go slett stygg. Er typisk kebabstyling som ikke hører hjemme noen annen plass enn "du gjør det feil" tråden her. Den bygger alt for mye ned iforhold til resten av mtech stylingen, ikke har den løse lister heller som ikke akkurat forbedrer situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Riegerfangeren er rett go slett stygg. Er typisk kebabstyling som ikke hører hjemme noen annen plass enn "du gjør det feil" tråden her.Den bygger alt for mye ned iforhold til resten av mtech stylingen, ikke har den løse lister heller som ikke akkurat forbedrer situasjonen. Skal ha M3-bakfanger med M3-vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Skal se hva jeg får gjort med den Syns bare m3 gjør sånn at bilen ser så spinkel ut bakfra Synes ikke at M3 fangeren får bilen til å se spinkel ut men..... Ellers så har du fått deg en fin bil, men flott interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Skal se hva jeg får gjort med den Syns bare m3 gjør sånn at bilen ser så spinkel ut bakfra Synes ikke at M3 fangeren får bilen til å se spinkel ut men..... [ Bilde ] Ellers så har du fått deg en fin bil, men flott interiør! SOLGT så nå blir det 325 ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 savner den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hvor er 325'en du sa du skulle kjøpe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Hvor er 325'en du sa du skulle kjøpe da? Den er på tur enda ikke skiftet mening, blir e36 325 eller 328. Kjøper over nyttår, tar lappen ikke lenge etter da så kommer vel prosjektbil og etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ah jeg skjønner, 325 eller 328 blir rått Er 17 selv, handlet vel kanskje bil litt tidlig.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Ah jeg skjønner, 325 eller 328 blir rått Er 17 selv, handlet vel kanskje bil litt tidlig.. heheh Hehe syns det er bra å starte tidlig. Gleder meg som en grisunge til jeg blir 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gå 328, mer krutt for pengene. Jeg har hatt 325 før, den var det futt i. Blir spennende å se hvordan 328 er i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå