ChrZZ Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Jah, så har man vært ute og fått tatt noen bilder av bilen. Location ble det lokale sandtaket i skumringslys (twilight). Bilen startet i den spede begynnelse slik: MODS: - M-tech fronfanger, bakfanger, sideskjørt - Karbon diffuser - Karbon leppe - Karbon nyrer - Karbonfilm på tak - Karbonfilm på interiørlister - Eibach 50/40 senk - M5 19" felger - 4500K Xenon i grøftelys - LCI-style sotede baklykter Ooooog bilder fra idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Damdidam... Jeg har visst feil bil... Ikke en E30 eller en med 1000hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Tolmodighet er tingen når først en kommenterer så kommer flere etter For å være litt original polizei så hadde jeg valgt lci-baklampene og heller sotet disse, og carbon/svart tak forsvinner litt på en så lys bil, men hver sin smak Til syvende og sist en lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Veldig rett E60 bortsett fra baklyktene, men smaken er jo som baken Likte carbontaket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Tolmodighet er tingen når først en kommenterer så kommer flere etter For å være litt original polizei så hadde jeg valgt lci-baklampene og heller sotet disse, og carbon/svart tak forsvinner litt på en så lys bil, men hver sin smak Til syvende og sist en lekker bil! Hmmm... "Forsvinner" som i at taket blir tilsynelatende borte...? Jeg vurderte LCI-lampene, men valgte dem vekk av to grunner: - "alle" har dem - sote med spray eller film blir ikke bra nok for meg Veldig rett E60 bortsett fra baklyktene, men smaken er jo som baken Likte carbontaket! Jeg valgte dem for å få en svart/sølv look på bilen, men kan også hende du heller er tilhenger av LCI og at jeg skulle ha sotet dem i stedenfor Uansett, så er poenget med "temaet" på bilen at det skal være svart/carbon og sølv-kombo. Baklyktene ble som dem ble Men uansett takk for alle kommentarer, positive som "negative" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenge siden ChrZZ. Gromme baklamper! Og sånn folie vil jeg ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Takker, Hagenisse! (Altfor) lenge siden sist nå ja! Du "holder" ut med Z3-børsa fortsatt ja Godt noen syntes lampene passet (med mindre dette er ironi som går rett over hodet mitt ) Folie ble fikset hos http://scandinano.no/ i Drammen. Han la også på folie på alle alu-panelene innvendig (som du kan se i prosjekttråden min) Anbefales! (av både meg og andre her på forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Nei, husker du ikke hva slags baklamper jeg hadde på 318is en stund da? Synes de er kule jeg. Hva kostet takjobben inkl alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Hehe. Sant det Han tar 1500,- for jobben inkl alt. Og jobben han gjør kan mer kalles "håndverk", for han er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Det var jo latterlig billig! Hm! harryfisering på vei merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Fy flate for en pen E60! Her såg den direkte forbanna ut: Flott gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Takker! Her er forresten noen interiørbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Denne fikk eg virkelig sansen for, gjennomført kul bil og bra bilder! (ps, baklyktene sitter som et skudd!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 FOR EN FLOTT BIL! (MED CAPS!) Definitivt inspirasjon for min E60 (Se gjerne min tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå