bomsen93 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 hei, har et problem til dere som er gode på bremser. har en 528 e39 96 mod som bremsene låser seg på, har hatt oppe calipterne og dei går lett, håndbrekksko er skiftet og justert inn, noen ide hva som kan gjøre dette ? mvh Torstein
Otis Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Forklar litt nærmere, takk. Låser seg skal jo bremsene gjør sålenge du faktisk bremser hardt nok. Men begynner de bare å låse seg helt uten videre, mens bilen står i ro?
bomsen93 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 de blir trykk på bremsene bak etterhvert som jeg kjører. å når jeg tar å skrur opp luftenippelen så er det trykk der. det blir borte da jeg skrur opp og da løsner også bremsene.
Haug530D Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Høres ut som noe tull med Abs enheten eller noe, så vidt jeg har skjønnt er det diverse ventiler inni denne som åpner og lukker. Ville tatt en diagnose.
bjalle Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 En liten lekkasje på ett bremserør kan gi slike symtom.Tar bremsene bedre når du pumper pedalen ett par ganger?Veldig dumt spørsmål sikkert men regner med du har luftet begge kretsene under trykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå