e30 tommis Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 hei! lager nå en bildretråd for min bmw e30, sett bort i fra fargeforskjeld på frontplate, panser, speil og bakluke, så håper jeg dere liker hva dere ser. litt info om bilen: -BMW e30 318i, snart s14b23, hele drivlinjen skall byttest til m3. -1988 modell. -kw v2 coilovers. -m-tech interiør. -trekt midtkonsold i BMW Walknappa schwarz. -nytrekt m-tech ratt med m farge i sømmer. -gotti G1001 felger + gotti G1001 reservefelg. -sorte DE og gule Hella med ettermonterte kryss. -røde baklykter. -bosch mono visker. -modifiserte E46 skjørter. -is leppe. -diesel frontplate. noen bilder av bilen hvordan den så ut nor jeg kjøpte den tar gjerne imot ris og ros. interiør: legger ut flere bilder nor det er noe som skjer. mvh Tom Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Nydelig E30! Hva slags interiør er det? Trekt opp i ettertid? Og er det et modifisert E46 sideskjørt jeg ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Var på tide med tråd nå Tom Rune denne blir bare bedre og bedre, sparer ikke på noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 takk takk interiøret kjøpte jeg fra en i tyskland som har hatt det liggende i et lager i årevis, er et av de siste valgene du fikk til m-tech 2, har desverre ikke mer info en det. sideskjørta er noen modifiserte E46 skjørt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Var på tide med tråd nå Tom Rune denne blir bare bedre og bedre, sparer ikke på noe;) takker Marius bilen din blir bare bedre og dedre den også, de BBS RS`ne ble bere herlt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Jøss, fått ut tråd allerede?? Det var jo meget for tidlig Strøken vogn Tommis, ikke noe mere å si på det blir vel noen flotte updates utover også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 endelig! denna tråden har jeg venta lenge på, nydelig e30 liker motor planene dine, du sko tatt ned taktrekke dit å lakkert det svart, tror det hadde set bedre ut inni et så strøket fører miljø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 denne var helt rå!!! var faktisk noe av det tøffeste eg har sett på forumet på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Utrolig pen E30 som jeg har nevnt tidligere Tommis ;p Du gjør alt rett, men se for til å få bytta ut den der Ebay M-tech girkula di da? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Meget pen E30 og et helt fantastisk flott interiør! 10 tomler opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Jøss, fått ut tråd allerede?? Det var jo meget for tidlig Strøken vogn Tommis, ikke noe mere å si på det blir vel noen flotte updates utover også takker! ja det er kansje litt tidlig skall sørge for noen flåtte updates fremmover ja endelig! denna tråden har jeg venta lenge på, nydelig e30 liker motor planene dine, du sko tatt ned taktrekke dit å lakkert det svart, tror det hadde set bedre ut inni et så strøket fører miljø takker har tenkt på å kjøpe meg et svart taktrekk, men er ikke noe jeg prioriterer akkurat nå. bare å følge med i tråden, for mulig det dukker opp et nytt taktrekk iløpet av året denne var helt rå!!! var faktisk noe av det tøffeste eg har sett på forumet på en stund! takker! setter jeg stor pris på Utrolig pen E30 som jeg har nevnt tidligere Tommis ;p Du gjør alt rett, men se for til å få bytta ut den der Ebay M-tech girkula di da? ;p takker Håkon blir vell ny girkule trekkt i BWM Walknappa schwarz skin og med førse giret ned omsider Meget pen E30 og et helt fantastisk flott interiør! 10 tomler opp! takker NYDELIG! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 god helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 fy faen for en e30 denne er bare helt rå tommis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå