Frode D Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Varmet du de på 200 grader? Når jeg delte lyktene mine, hadde jeg de inni i 15 min på 80 grader. Var redd for at de skulle smelte allerede da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 kunne sikkert gått for 80 grader på orginal lyktene, men på de nye lyktene har de brukt et lim som lålte noe forferdelig med varme, så ente opp på 200 grader før limet ga etter. varmt ble det, for svidde av et sett med grytevåtter i prosessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ny hjula montert Fram Bak Skall ta bedre bilder nor jeg får den hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Fryktelige bilder tommis Men jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 De felga var gromme! Specs? passa bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Låver og ta noe bedre bilder, når jeg får bilen hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 De felga var gromme!Specs? passa bra på bilen En av mine brømmehjul, bare helt rått design Det er da et sett med Cromodora Bully, OZ versjonen Specs 9x17 ET 35 og 10x17 ET 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 har da fått disse, som skal på s14 så kommer spørsmålet, kan jeg bruke Alpha-N heller må jeg til og invistere i datasprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 helt rått, som altid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Alpha-n fjerner nødvendigheten for lmm, så skal vel holde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 ja, det var det jeg også tenkte, men vil høre meg litt runt først, før det blir bestilt Alpha-n. om noen kan bekrefte med 99% at dette er alt som må til, så setter jeg virkelig stor pris på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 fikk en bekreftelse fra Maxx her nå, så da blir det vell bestilt om det ikke dukker opp et sett her på forumet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Att bildene er rævva er min feil Kjøp datasprut tommis! Så får du mere effekt og du får kasta det gamle rotete org nettet på dynga. Kan sikkert montere det til deg for en grei pris om det blir aktuelt for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 harn bare fått sprutett godkjent, så har jeg helt klart gått den veien. rekner med at gjengen i byn ikke er så begeistrett for sånt desverre.. men om det faktisk finnes håp for godjenning av sprut, så kan vi jo bli enige om noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 i trondheim godkjenner di sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå