Gå til innhold

En solskinns historie

lhe
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte oss en 2008 BMW 525 XD Touring fra Autonova på Lørenskog og var veldig fornøyde med bilen. Bilen hadde alt vi ønsket oss og litt til.

Men, etter et par dager fikk vi problemer med glasset på bakluka som spratt opp hele tiden, og varsel lys og alarmer i alle retninger.

Det viste seg å være mikrobryteren på glasssluka som laget all støyen.

Ved nærmere ettersyn fant vi og rust på bakluka under plast deksler.

Autonova tilbydde seg å repparere alt uten kostnad, det var bra tenkte vi.

Så bestemte vi oss for å ta bilen til ett karosseri verksted for en nermere rust sjekk, overraskelsen var derfor stor når tilbakemeldingen var at bilen hadde vert utsatt for en større skade i front, og store deler av fronten var byttet og bilen var lakket tilogmed framdører.

Ble nervøse nå og ringte Autonova med bange anelser om hvordan dette ville bli handtert, hører jo stadig skrekk historier.

Selgern som vi kjøpte bilen av var hyggelig og hørte på det jeg fortalte, og ønsket at vi skrev det ned i en mail. Dette var på kvelden og de skulle se på det dagen derpå.

Svar kom på mail, og det tar bilen tilbake uten problemer og har tilbydd oss en ny tilsvarende bil. I mellomtiden får vi bruke den vi har. :D

Det kaller jeg god service fra Autonova :D

Mvh.

Lars Eidissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en import bil, og Autonova hadde ikke fått opplyst om at bilen hadde vert skadet.

Var ikke lett å se att det var utført repprasjoner, måtte se på skruer, fuger, små forskjeller i lakk o.s.v. ting jeg ikke la merke til før jeg ble gjort oppmerksom på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jo selger all rett til å heve kjøpet også, selgeren her var smart og forsøkte ikke å vri seg unna, MEN.....hva skjer med bilen nå,

vil den bli solgt til en ny kunde uten å opplyse om at bilen har vært skadet ?

Her kunne det vært lurt å legge ut reg nr så slipper ihvertfall noen her inne å gå i baret ved å kjøpe denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Oppdatering.

Har valgt å beholde bilen mot prisreduksjon. Fant ikke like fin bil med samme utstyr til like god pris.

Har fått 2 års garanti, og har fått utført tilstands rapport. Den var plettfri.

Bilen skal nå inn til sjekk hos BMW som en siste trygghets sjekk, samt utbedre feilen på bakluka og noe annet småtteri. Alt betalt av Autonova.

Bra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...