Kristiansan'årn Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Traff ei søt berte her om dagen, da jeg kjørte litt rundt, ho ga meg navn, og da jeg kunne finne ho på fjesboken. Så klarte jeg å glemme det navnet! Har sett ho flere ganger etter det, men i motsatt kjørefelt. hvis noen kunne ha hjolpet meg her, er jeg evig takknemlig, og skal kalle denne personen helt!!! det jeg vet: bor i kristiansand området, ho kjører en sort e34, med e39 m5 felger, stod et ///M emblem bak tror jeg. Hun prata også noe om en rød 3 serie som var blitt lakka, som hun eide også Er helt lost,sur og irritert over meg selv nå det gjelder dette!!! så hvis noen kunne ha kommet med noe som kunne ha hjolpet navn, eller regnummer, hva som helst egentlig ! er klar over at dette ikke hører hjemme her, men er det noen som kan gi et håp så er det her! takker for selv den minste hjelp! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Traff ei søt berte her om dagen, da jeg kjørte litt rundt, ho ga meg navn, og da jeg kunne finne ho på fjesboken.Så klarte jeg å glemme det navnet! Har sett ho flere ganger etter det, men i motsatt kjørefelt. hvis noen kunne ha hjolpet meg her, er jeg evig takknemlig, og skal kalle denne personen helt!!! det jeg vet: bor i kristiansand området, ho kjører en sort e34, med e39 m5 felger, stod et ///M emblem bak tror jeg. Hun prata også noe om en rød 3 serie som var blitt lakka, som hun eide også Er helt lost,sur og irritert over meg selv nå det gjelder dette!!! så hvis noen kunne ha kommet med noe som kunne ha hjolpet navn, eller regnummer, hva som helst egentlig ! er klar over at dette ikke hører hjemme her, men er det noen som kan gi et håp så er det her! takker for selv den minste hjelp! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 logg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Traff ei søt berte her om dagen, da jeg kjørte litt rundt, ho ga meg navn, og da jeg kunne finne ho på fjesboken.Så klarte jeg å glemme det navnet! Har sett ho flere ganger etter det, men i motsatt kjørefelt. hvis noen kunne ha hjolpet meg her, er jeg evig takknemlig, og skal kalle denne personen helt!!! det jeg vet: bor i kristiansand området, ho kjører en sort e34, med e39 m5 felger, stod et ///M emblem bak tror jeg. Hun prata også noe om en rød 3 serie som var blitt lakka, som hun eide også Er helt lost,sur og irritert over meg selv nå det gjelder dette!!! så hvis noen kunne ha kommet med noe som kunne ha hjolpet navn, eller regnummer, hva som helst egentlig ! er klar over at dette ikke hører hjemme her, men er det noen som kan gi et håp så er det her! takker for selv den minste hjelp! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Hahahaha Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Morsom historie, men kan nok neppe hjelpe deg da jeg kanskje er litt for gammel for råne miljøet i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Får håpe du finner henne da, men låser denne tråden, da den ikke er direkte bil-relatert De som skulle ha tips, send trådstarter en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg