Gå til innhold

E39 touring Ytre nedre bærekuler det samme som knirkeforing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en E39 Touring som har begynt å knake/Knirke høyre side bak. Dette begynte etter at luftbelgene punkterte og ble skiftet uten at det trenger å ha noen sammenheng.

Saken er at jeg trodde disse ble skifta for ca 1 år siden men er ikke helt sikker om det de kaller for Ytre nedre bærekuler er det samme som knirkeforing?

Det ble skifta bakre bærearmer foran samtidig så jeg vet ikke hva som er hva og det er oppgitt GS sine delenummer på regningen og ikke Bmw sine.

De 2 tingene jeg finner på regningen er følgende:

1215-13055 Kuleledd 2 stk

1215-13418 Bærearm BMW

1215-13417 Bærearm BMW

Noen som utifra dette kan si om knirkeforingene er skiftet?

Skrevet

Supert, takk for det. Ser når jeg Googler delenummerene på regningen så får jeg treff på Meca... Ikke rart jeg aldri fikk treff på GS sin Nettbutikk hehe :D

Hmm da har de altså havarert etter 1 år eller så er det noe annet som knirker og knaker baki der. Stadig noe å henge fingrene i når en har gammel bil ja :D

Skrevet

kuleledd skal være knirkeforingene :)

men, ingen av dem delenr stemmer med gs sine heller, da på gs sine sider er det samme delenr som hos bmw :P

Skrevet

Det er bare jeg som har vært helt sikker på at verkstedet jeg bruker får alle Bmw deler fra GS.. Det stemmer tydeligvis ikke og når jeg tenker meg om så har jeg sett Meca bil utenfor verkstedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...