Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Har vert en aktiv leser, men ikke veldig aktiv skribent på forumet. Bilen ble hentet fra Tyskland i februar, og har brakt med seg glede siden Bilen har en grei utstyrspakke og virker å vere godt holdt av forige eier! Bilen er bygd i oktober 07, så den er med N53 3,0l motoren! Og hadde 54000 på telleren når den kom i mitt eige! Black sapphire og interiøret er dakota Lemon, ikke den mest "praktiske" fargen når man skal stappe en barnestol i baksetet, men litt gnikk og kjærlighet har vel ikke tatt livet av noen Men rosin/is spising blir forbudt! Ellers så har den navi business, panorama soltak, adaptive xenon, auto high-beam headlight+++ Planer for bilen er det, men det blir ikke så voldsome greier da parkeringen min ikke tillater mer senk en hva M-Sport fjørene gir, så det blir clean look.. 19" felger er montert Flere bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Nyyyydelig interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Få ut bilder med felgene på da:-) Sykt digg interiør;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Ooo lekkert interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Skal få lagt ut noen bilder med felga på når jeg kommer fra jobb. Ja liker fargen på interiøret bare bedre og bedre! Et bilde til av en bakfelg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Ble bare rot, prøver igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Er litt forskjell på lyset og kvaliteten på Iphone og speilrefleks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Nyyyydelig interiør!! ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Her er bilder av bilen med "LM-R" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Ikke dumt dette;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 digger felgene, motor og interiøret ditt! må holde øynene åpne etter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Ikke dumt dette;-) Takker, ble fornøyd med looken, men må sikkert prøve med spacere bake for å få de litt mer flush.. digger felgene, motor og interiøret ditt! må holde øynene åpne etter denne Den snurrer rundt om i Ålesund, så ikke umulig at du ser den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Renger nok med jeg kommer til å legge merke til den! Kjører selv en 325d sedan, spacegrå med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 nydeleg bil... Skulle hatt motoren din i min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Renger nok med jeg kommer til å legge merke til den! Kjører selv en 325d sedan, spacegrå med facelift Tror ikke jeg har sett den enda, men det er en nice bil.. Kunne godt tenkt meg sedan/coupe, men med behov for barnevogn så ble det ikke det.. Måtte jo kvitte meg med 1 serie cabrioen da den var alt for liten... nydeleg bil... Skulle hatt motoren din i min... Motoren er fin den Men er fortsatt en familebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå