Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 hei. holderpå utenfor her nå og skal montere katalysator på e38n. men fant ut at en ene skjøten på den gamle er sveiset og ikke skrudd slik den skal være så da blir det litt trasig å ligge under bilen med vinkelsliper osv.. vært kjekt med bukk. noen som har en bukk å låne bort? evt tar på seg jobben med å sette på disse to? betaler selvfølgelig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 nå begynner jeg å lure på om de kattene jeg kjøpte er ok eller ikke. når jeg rister de så kommer det ut noe sort "kull" av noe slag. kan de bety at de er fucka? hører ikke at det er noe løst inni der dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 eller er dette like greit? http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... tor-79802/ da er det jo bare å kappe å tre innpå denne, og sette på to klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 trur de kattene jeg fikk tak i er gåene ja. selger sa de var ok men. ristet på de i dag og hørte det skranglet inni den ene. ristet da ut disse delene. er de gåene tru?! så noen som tar på seg å sveise inn biltemakatter på de rørene jeg har liggende her nå? eller bør jeg få tak i komplette katter bare? (nye denne gangen ) noen som vet om m60 katter passer? ser de koster 2600/ stk, og til m62 koster de 3900/stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Biltema kattene fungerer nok bra de, har selv kjørt rundt med Biltema kat på min bil i 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 hmm, flott å høre. eneste problemet jeg ser for meg da, er at biltema sine er ovale, og de originale runde. de står jo sammen så kanskje de blir litt trangt med ovale. hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 noen som kan svare på om m60 katter passer min m62??? sykt mye billigere de. kjedelig å bruke mye penger på katalyatorer ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå