Svendsen Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Hei og hopp! Har Et sett BBS RS stående på e30 m3n min der ene bakhjulet siver luft. Fant ut at jeg ville ha nye dekk og oppdaget da at det ene hjulet hadde en sprekk i innerbanen. Noen som vet hvor jeg kan få tak på Orginale ringer??? Misstenker at det har vært noen her før å prøvd å reparere litt, ser ikke pent ut...
Margarus Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 dette sveiser du med alu helst TIG sveiser det. og pusser det fint med slipe rondell på rettslipter og pusser og lakkerer etter på ingen grunn til og bytte ring for den sprekka der meiner eg
hsd Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Lever felgen til felgservice bedrift, den må helt sikkert rettest uansett. Jeg betalte 1200 for ei lik sprekk med frakt begge veger til oslo felgretting, da gjorde dem faktisk mere enn hva som var avtalt (uten tillegg i pris) + retting. Da er det gjort proft, så kan du ivertfall selge videre med god samvittighet. *Enklerste er vell kanskje å ordne ny ring som nevt under
S3T Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 http://www.felgen-man.de skaffer garantert +1 Claus har orginale BBS innerbaner.
Svendsen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Tenker jeg prøver å få tak på en ny bane, da forrige eier har prøvd sveise der før og slipt ned den ytterste kanten på felgen osv. Ser ikke bra ut....
jørgenh Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Få tak i ny bane! Hadde samme problemet på min første E30, og sjansen for at det sprekker opp igjen er til stede uansett hvor bra jobb som blir gjort
Svendsen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Ikke sant Har nå sendt mail til Claus på felgen-man.de så regner med at de får hjulpet meg Vet at partsandretards.no har ringer som passer. Men det er ikke orginalt Også ere Wag folk da xD haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå