Gå til innhold

Min 2009 Z4 35i ESS, nå MB CLS AMG

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Du er ikke helt klok tror jeg :P men liker at du virkelig har øye for detaljer!

Takk for det Tzunami :D

Bruker mye tid på å tenke ut nye gjennomførte mods, så får vi se om det var klokt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter litt demontering er delene sendt på lakk. Dekslene til veltebøylene blir sorte som bilen, grillen blir piano sort (med chrome innramming), den gamle nettingen til fangeren blir Maserati grå etter å ha skåret vekk nettopp nettingen :D

mdrwimyrljm5o0wplxlt.jpg

M bakfangeren kjøpte jeg brukt med litt avflassing. Den er nå til lakk sammen med de to diffuserne som hører til 35is. Også her skal den minste diffuseren lakkes Maserati grå. Dette ble kjøpt nytt.

7toazmzyiw7u5kysdtcz.jpg

De fremste delene av dekslene til veltbøylene har jeg trukket om i alcantara. På bildene ser man en trukket om og en original.

8d6yyirjgsir7q72kzg6.jpg

639mxxmafeg1xub7b3eu.jpg

Så nå er jeg spent på å få delene tilbake fra lakk for litt montering :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må granske e39 litt nærmere for å se hvilke detaljarbeid det er å utrette der, for å oppnå noe i nærheten av ditt nivå på detaljer hadde virkelig gjort susen! Gleder meg til flere updates frem mot sommeren ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må granske e39 litt nærmere for å se hvilke detaljarbeid det er å utrette der, for å oppnå noe i nærheten av ditt nivå på detaljer hadde virkelig gjort susen! Gleder meg til flere updates frem mot sommeren ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Det finnes jo ett hav av deler og upgrades til E39 vil jeg tro! Men ja skal holde tråden oppdatert frem mot sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir lekkert :-) Fineste Z4'eren jeg har sett hvertfall.

Hvor har du kjøpt alcantara-stoffet egentlig? Og pris?

Fineste Z4 ja, er vel kun denne E89 på forumet :wink:

Jeg kjøpte det av en lokal salmaker her i Skien, fikk en meter billig for 500kr. Men har også sett alcantara på meter salg på ebay.de og ebay.co.uk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...