Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Tror jeg må granske e39 litt nærmere for å se hvilke detaljarbeid det er å utrette der, for å oppnå noe i nærheten av ditt nivå på detaljer hadde virkelig gjort susen! Gleder meg til flere updates frem mot sommeren Sent from my toaster using Tapatalk 2 Det finnes jo ett hav av deler og upgrades til E39 vil jeg tro! Men ja skal holde tråden oppdatert frem mot sommeren Finnes mange muligheter ja vil bare holde meg innenfor rimelighetens grenser, ikke minst at bilen omtrent skal se ut som den kunne rullet ut fra fabrikken slik, bortsett fra senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da var ratt modifikasjonen min ferdig også Har fått sydd stitching i samme beigefarge som interiøret på ratt og girpose. Syntes egentlig det ble ganske ryddig og kan se originalt ut Slik var prosessen: Den originale nederste eiken på rattet uten M logo. Rev av det originale skinnet Limte på ny alcantara med stitching og til slutt M logoen igjen. Resultatet med noe dårligere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Da var ratt modifikasjonen min ferdig også Har fått sydd stitching i samme beigefarge som interiøret på ratt og girpose. Syntes egentlig det ble ganske ryddig og kan se originalt ut Slik var prosessen: Den originale nederste eiken på rattet uten M logo. [ Bilde ] Rev av det originale skinnet [ Bilde ] Limte på ny alcantara med stitching og til slutt M logoen igjen. [ Bilde ] Resultatet med noe dårligere bilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] hei og hopp ! sykt frekk bil du får til her a ! nice details ! hvor ere den salmakeren din er henne ? skulle hatt meg en tur der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Jeg likere! Dog tror jeg dette kler din Z mer enn min 5.... Du får titte innom tråden igjen nå. Er updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da var ratt modifikasjonen min ferdig også Har fått sydd stitching i samme beigefarge som interiøret på ratt og girpose. Syntes egentlig det ble ganske ryddig og kan se originalt ut Slik var prosessen: Den originale nederste eiken på rattet uten M logo. [ Bilde ] Rev av det originale skinnet [ Bilde ] Limte på ny alcantara med stitching og til slutt M logoen igjen. [ Bilde ] Resultatet med noe dårligere bilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] hei og hopp ! sykt frekk bil du får til her a ! nice details ! hvor ere den salmakeren din er henne ? skulle hatt meg en tur der tror jeg Jo takk Sender alcantaraen til utlandet, først og fremst England. De syr ting for slikk og ingenting. Bare litt vanskelig å forklare hvordan man vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Jeg likere! Dog tror jeg dette kler din Z mer enn min 5....Du får titte innom tråden igjen nå. Er updates Takker igjen Jeg følger med mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hei. Ta en titt innom her. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Hadde vert morro å se bilen din i levende live. (Og ikke minst høre den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Hei. Ta en titt innom her.http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Hadde vert morro å se bilen din i levende live. (Og ikke minst høre den) Hei ja! Dette høres jo veldig artig ut, men er litt usikker på turen helt til Bergen. Problemet er vel kanskje at veiene over fjellet ikke har tørket på den tiden av året, så med sommerdekk kan det bli litt vanskelig. Å kjøre via Kristiansand er både kjedelig og langt. Men jeg utelukker ikke noen ting. Veldig bra initiativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Forstår godt at det er litt langt ja, men en fin tur også. Hvist du går på med rett innstilling. Hehe Spre ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Da var de lakkerte delene tilbake Ble noen passe ubrukelige bilder, men dere får en pekepinn på hvordan det ble.... Bakfangeren består av M fanger med 35is dobbel diffuser. Den lille diffuseren er originalt matt grov plastikk, men etter litt fyller, sliping og lakkering ble den Maserati Grigio Mercury grå, som er match med mine bremser. Bilder fra monteringen: Etter å ha skåret vekk plastikk-nettingen som satt i luftinntakene i fangeren, var det kun rammen igjen. Den ble sparklet, slipt og lakket i samme grå farge som diffuseren. Det som er litt spesielt med fargen, er at den er mørkegrå i dårlig lys, men blir så å si sølv i godt lys. Gjorde dette for å få åpne luftinntak i fangeren, sånn at det skulle likne mer på gamle Z4M fangeren. At kantene rundt luftinntakene ble lakket grå, var for å markere, da sort bil ikke viser dette veldig godt. Så var det veltebøylenes tur De har blitt lakket i bilens farge og jeg har trekkt om fremre del av dem i alcantara Til slutt ble den nye blank sort lakkerte grillen montert. Vet ikke om jeg er helt fornøyd med hvordan den ble, så lurer på å lakke den også i Maserati gråfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jizz in pants. Nuf said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Helt fantastisk gjennomført bil - ekstremt mye arbeid, men jøss så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 digger alt arbeide i detaljene, blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Jizz in pants. Nuf said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Helt fantastisk gjennomført bil - ekstremt mye arbeid, men jøss så pent! Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå