Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Damn showoff... Hehe... Åse syns du hadde finere kjøkken enn oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 dette er jo helt rått, er jo et showrom dette kommer du til å ha samvittighet til å bruke dette når du er ferdig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Å herre... Tar meg den frihet til og være så frekk og spørre hva dette har kostet? For har ikke ord på hvor flott det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Drømme garasjen for alle mann folk det her :DDD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Deg har jeg da spasert forbi tidligere. Skimta en syk garasje når jeg gikk forbir, pluss en kul bmw.. Bor like oppforbi på spanna toppen. Kul garasje Godt å vite at det bor folk av samme sinn i nærheten Bare hilse på neste gang Damn showoff...Hehe... Åse syns du hadde finere kjøkken enn oss Håper dere har mer i kjøkkenet enn meg, kun 1 kjøleskap her da dette er jo helt rått, er jo et showrom dette kommer du til å ha samvittighet til å bruke dette når du er ferdig?? Klart det, lagt for å brukes. Men om jeg kommer til å techtylere der inne er vel heller tvilsomt Å herre...Tar meg den frihet til og være så frekk og spørre hva dette har kostet? For har ikke ord på hvor flott det er Helt ærlig så har jeg mistet oversikten, må få samle alle kvitteringer før jeg vet akkurat summen. Men at budsjettet har røket for leeeeenge siden er nå helt sikkert Drømme garasjen for alle mann folk det her :DDD Har vær min drøm siden jeg begynte med bil, så det blir godt å endelig "flytte" inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det skal jeg vettu:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det skal jeg vettu:-) Sjekka ut tråden din.. Jobber du på Aibel eller? Syns jeg såg et bilde av bilen i det nye parkeingshuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Stemmer det Ingeniør i Aibel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Stemmer det Ingeniør i Aibel Da er det fare for at jeg vett hvem du er allerede Jobbet nettopp i engineering avd. selv. Nå er jeg på plan. Sitter på Dolwin 2 prosjektet i nybygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Dolwin 2 jeg og. Struktur. Mener jeg har sett bilen før også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det er nok flere av oss enn vi tror som går forbi hverandre.... Jeg jobber jo i Aibel jeg også, spiser lunch i Nybygget hver dag. Jeg jobber som disipliningeniør på Gudrun Commissioning for Statoil i Nordsjøhallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Det er nok flere av oss enn vi tror som går forbi hverandre.... Jeg jobber jo i Aibel jeg også, spiser lunch i Nybygget hver dag. Jeg jobber som disipliningeniør på Gudrun Commissioning for Statoil i Nordsjøhallen. Se der ja.. Ikke verst. Var nettopp en tur ute å kikket på gudrun. Begynner å bli bra. Ikke så lett å se alt under stilas og duker, men tror det blir veldig bra når det er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Da er innredning komplett og løftebordet er koblet opp og i bruk. Målet var og kunne bytte til sommerdekk på løfteren, så det var fantastisk godt og nå det målet. Nå er bare litt småting igjen + div trommler, tavler og bilder osv. Så er det bare å hente "smykket" i "smykkeskrinet" Skal bli godt å ta av seg snekkerbeltet og eller bruke garasjen til det den skal brukes til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Det blei utrolig bra:-) fin stasjonsvogn også. Skulle hatt meg en sånn garasje. Greit når ein ska skru litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Fantastisk! Håper du fortsetter å oppdaterer med de gjennstående små tingene også, flott garsje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå